سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 24934

برپایی دومین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: دومین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم با حضور ناشران، هنرمندان و موسسات مختلف از پنجم ماه مبارک رمضان در مجتمع ناشران قم آغاز به کار می کند.
برپایی دومین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در قم
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی روز سه شنبه ۱۰ تیر در جمع خبرنگاران به استقبال چشمگیر از اولین دوره این نمایشگاه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از روز پنجشنبه پنجمین روز ماه مبارک رمضان در مجتمع ناشران افتتاح می شود.

وی، اضافه کرد: دومین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲ بامداد میزبان علاقمندان خواهد بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از حضور ۱۵۰ ناشر در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نزدیک به ۵۰ هنرمند برجسته و تعداد قابل توجهی از موسسات قرآنی و موسسات فعال در حوزه نرم افزار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

این مسئول فرهنگی، بخش کودک و نوجوان را از بخش های ویژه این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: بخش کودک و نوجوان با همکاری شهرداری قم در نمایشگاه قرآن کریم برپا می شود.

حجتی گفت: به عبارتی دیگر، اصحاب فرهنگ و هنر استان قم در این ۱۰ روز به صورت جدی فعالیت خواهند داشت و همگی تمام توان خود را برای هرچه بهتر برگزاری این نمایشگاه به کار گرفته اند.

به گفته معاون فرهنگی هنری مدیرکل ارشاد قم؛ علاوه بر برنامه های جاری، برنامه های جنبی مختلفی از جمله شبی با قرآن و حضور جدی گروه های قرآنی را در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

حجتی، اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه را بیان کرد و گفت: استفاده عموم مردم از توان فرهنگی استان، انس بیشتر مردم با قرآن در ماه مبارک رمضان و همچنین آشتی دادن مردم با قشر هنرمند به ویژه هنرمندان دینی و آیینی، از اهداف اصلی ما برای برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در قم است.

این مسئول فرهنگی، از حضور انجمن های هنری هفت گانه وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و ۳۰غرفه هنری دیگر در نمایشگاه خبر داد و افزود: محصولات عرضه شده در نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از جمله کتاب ها و آثار هنری با تخفیف ویژه ای به علاقمندان ارائه می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcba9b5.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما