يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 10984
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

19 دی، تجلی پیوند مردم قم با ولایت است

قم نيوز : قم نیوز: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در آستانه یوم الله 19 دی، در بیانیه‌ای بر پیوند ناگسستنی مردم قم و ولایت تاکید کرد.
19 دی، تجلی پیوند مردم قم با ولایت است
به گزاش قم نیوز، مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان قم بمناسبت سالروز قیام خونین 19 دی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قم نوزدهم دیماه یادآور یکی از روزهای تاریخ ساز ایران اسلامی است. روزی که مردم بصیر و هوشیار قم در حمایت از رهبر، مرجع و مقتدای خویش در برابر اهانت مزدوران پهلوی، شجاعانه به صحنه آمده و سینه خود را در برابر گلوله های سفاکان سپر کردند.

مردم قم با حرکت غیرتمندانه خود در 19 دی 1356 در حقیقت آخرین میخ را به تابوت حکومت در حال احتضار پهلوی کوبیدند و پایان ننگین این رژیم را رقم زدند. آنچه که در این حماسه ماندگار حائز اهمیت ویژه است، خروش و قیام توده های مردم در حمایت از روحانیت و مرجعیت است که از پیوند عمیق و ریشه دار مردم و روحانیت پرده برمی‌دارد.

به یقین عامل اصلی و مشترک پیروزی های ملت ایران در صد سال اخیر، تبعیت از رهبری‌های الهی و داهیانه روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه است که پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در قله این کامیابی ها قرار دارد. از این روی نقطه کانونی تلاش‌های دشمنان و عوامل داخلی آنان، پیوسته گسست این پیوند ماندگار و مبارک بوده است.

تلاش مذبوحانه‌ای که در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی نیز توسط جریانات سیاسی، فکری و فرهنگی منحرف پیگیری شده و نه تنها نتیجه‌ای در پی نداشته بلکه شکست و حذف همیشگی آنان را نیز به ارمغان آورده است.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، ضمن گرامی داشت حماسه 19 دی و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای گلگون کفن این روز، اعلام می‌دارد میثاق مردم با رهبری، مرجعیت و روحانیت ریشه در اعتقادات و باورهای عمیق دینی آنان داشته و توهمات برخی جریانات، برآمده از عدم شناخت کافی آنان از اوج دینمداری و هوشمندی ملت ایران است.

ملاقات مردم ولایتمدار قم با مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی) در سالگرد این رویداد تاریخی، تجلی‌گاه اوج عشق و پیوند دوسویه امام و امت و مجالی برای بیعت مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcba9b8.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما