چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 48974
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

اولویت بندی پروژه‌ها نقطه قوت شورای شهر چهارم قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: از نقاط قوت شورای چهارم شهر قم می‌توان به اولویت بندی پروژه‌های عمرانی و تسریع در بهره برداری از پروژه‌ها اشاره کرد.
اولویت بندی پروژه‌ها نقطه قوت شورای شهر چهارم قم
به گزارش قم نیوز، زین العابدین قرا‌چورلو امروز در قم با اشاره به وضعیت درآمدهای شهرداری قم اظهار کرد: با توجه به درآمدهای این شهر امکان رفع تمام نیازهای موجود به صورت یک جا وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید برنامه‌هایی در شهر قم اجرا شود که به صورت علمی و عملی قابلیت اجرا داشته باشد و همه مردم بتوانند از خدمات برخوردار شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: از نقاط قوت شورای چهارم این شهر می‌توان به برنامه ریزی، اولویت بندی پروژه‌های عمرانی و تسریع در بهره برداری از پروژه‌ها و ایجاد انضباط مالی در شهرداری اشاره کرد.

قرا‌چورلو با اشاره به وضعیت شهر قم اظهار کرد: ما در شهری زندگی می‌کنیم که درآمد مدیریت شهری در آن بالا نیست و با توجه به بالا نبودن درآمدها نتوانستیم که پروژه‌های عمرانی را در شهر قم به سرعت جمع کنیم.

وی ادامه داد: تعامل شورای چهارم شهر قم با سایر دستگاه‌های استان خوب بوده است، ولی باید این تعامل‌ها بیشتر شود، بحث مدیریت شهری در شورای شهر شکل می‌گیرد و اگر همدلی و همکاری در میان شهرداری قم و سایر ارگان‌های شهر نباشد، این عدم همکاری هزینه بیشتری را به این شهر تحمیل می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: باید ارگان‌های مختلف در این شهر برنامه‌های خودشان را با یکدیگر تطبیق بدهند تا کار اضافه ای را برای خودشان ایجاد نکنند.

قرا‌چورلو با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور طی سال‌های اخیر اظهار کرد: طی چهار سال اخیر با مشکلاتی که دولت در بحث بودجه داشت، حمایت مالی چندانی را از دولت در پروژه‌های عمرانی شهر قم شاهد نبودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفتر رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر به اجرای تعدادی از پروژه‌های شهری در بخش‌های مختلف در مناطق محروم شهر قم کمک کرد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcba9ba.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما