يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 50944
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بیش از ۷۰ کشور برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: حسینی کاشانی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در ۳۱ استان و بیش از ۷۰ کشور برگزار می‌شود، گفت: برای دهه کرامت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استان‌های مختلف در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت دارند.
جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بیش از ۷۰ کشور برگزار می‌شود
جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بیش از ۷۰ کشور برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز،‌ سید موسی، حسینی کاشانی ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین استان قم که ویژه دهه کرامت در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه رویکرد دهه کرامت فرهنگی است، اظهار کرد: در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکریم این دهه برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است که با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در 31 استان و بیش از 70 کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای دهه کرامت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استان‌های مختلف در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از مشارکت ویژه استان‌های فارس، قم و خراسان رضوی در برنامه‌های دهه کرامت یاد کرد و گفت:‌ نسختین کنگره شعر کرامت زیر مجموعه جشواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان قم برگزار می‌شود که تا کنون استقبال مطلوبی از این برنامه شده و شاعران مختلف کشور در پاسداشت شخصیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها آثار مطلوبی را ارائه کرده‌اند و در روز پنجم دهه کرامت مراسم اختتامیه این برنامه ملی برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع کتاب در میان میهمانان دهه کرامت و حضور اهالی رسانه برای انعکاس برنامه‌های ویژه دهه کرامت را از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دهه کرامت برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم امسال در پوشش برنامه‌ها بتوانیم رویکردهای جدی‌تری را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba9bs.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما