دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 28444
مدیرکل مدیریت بحران استان قم:

از نقش کودکان در عرصه فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست نباید غافل شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: امروز کودکان می‌توانند در عرصه فرهنگ سازی نقش‌آفرین باشند و والدین خود را نیز به حفظ منابع انرژی هدایت کنند.
از نقش کودکان در عرصه فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست نباید غافل شد
به گزارش قم نیوز، محسن اروجی در مراسم نواخته شدن زنگ هوای پاک که پیش از ظهر امروز در مدرسه شاهد آیت الله دیباجی برگزار شد با اشاره به اینکه برای تحقق هوای پاک نیازمند همراهی و هم پیمانی مردم و مسئولان هستیم تصریح کرد: برای اینکه در عرصه حفاظت و حراست از محیط زیست به نقطه مطلوب برسیم باید عزم و اراده‌ای ملی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه نباید از حفظ زندگی پاک و سالم برای فرزندان و آیندگان غافل شویم تصریح کرد: امروز کودکان می‌توانند در عرصه فرهنگ سازی نقش آفرین باشند و والدین خود را نیز به حفظ منابع انرژی هدایت کنند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به وضعیت کشور و قرار گرفتن روی کمربند زلزله خاطرنشان کرد: باید جامعه نسبت به خطرات و آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه توجه جدی داشته باشد و در این خصوص حفظ آمادگی از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم به توافق سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این توافق نامه بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه حفاظت محیط زیست تاکید دارد.
 
مجتبی رمضان بیگی ضرورت فرهنگ سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید کودکان و نوجوانان از سنین پایین با ضرورت حفاظت از محیط زیست آگاه شوند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbaab5.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما