جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 45454
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله شبیری زنجانی:

خدمت به مردم را نباید دست کم گرفت/ در نظام اسلامی همه باید به مردم خدمت‌رسانی کنند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: خدمت به مردم را نباید دست کم گرفت و باید همه در نظام اسلامی بکوشند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.
خدمت به مردم را نباید دست کم گرفت/ در نظام اسلامی همه باید به مردم خدمت‌رسانی کنند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدموسی شبیری زنجانی در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در وزارت بهداشت اظهار کرد: خدمات شما در وزارت بهداشت جای تقدیر دارد و به نوعی عبادت است که باید قدر این نعمت خدمت را بدانید.

وی خدمت به مردم را جزو بهترین کارها دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم را نباید دست کم گرفت و باید همه در نظام اسلامی بکوشند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در وزارت خانه متبوعش تصریح کرد: با راه‌اندازی بیمارستان فرقانی در قم شاهد حضور و بهره‌مندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی هستیم.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی با تأکید بر اینکه بیمارستان فرقانی یکی از خدمات گسترده‌ای بود که در قم در حوزه بهداشت و درمان ارائه شد، افزود: با همت مدیران و مسؤولان استان و توجه دولت توانستیم پس از 20 سال این بیمارستان را به اتمام رسانده که امروز به عنوان یکی از بیمارستان‌های مجهز کشور مطرح است.

در ادامه این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با اشاره به اتمام مراحل احداث بیمارستان نیروگاه در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: با افتتاح این بیمارستان شاهد رفع بسیاری از مشکلات مردم منطقه نیروگاه در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

ابوالفضل ایرانی‌خواه با تأکید بر اینکه بیمارستان 220 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) نیز تا چهار ماه آینده تکمیل می‌شود، افزود: با حمایت مرحوم آیت‌الله خوانساری و توجه ویژه دولت این بیمارستان را تجهیز و در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbaaba.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما