يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 33484
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ارتباط با آمریکا منفعتی برای ملت ایران به همراه ندارد

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر شناخت مقام معظم رهبری از خوی درندگی نظام سلطه گفت: مقام معظم رهبری همواره این نکته را گوشزد کرده‌اند که این ارتباط به نفع ملت مظلوم و بصیر ایران نیست.
ارتباط با آمریکا منفعتی برای ملت ایران به همراه ندارد
آیت‌الله سید محمد واعظ موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار قم نگار، ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار را یکی از آرمان‌های ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد و اظهار داشت: از همان ابتدا نظام جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را به عنوان یک رژیم اشغالگر به رسمیت نشناختند و نظامی که با چنین ایده‌هایی شکل‌گرفته و با چنین آرمان‌هایی بر سرکار آمده است نمی‌تواند با کشورهای سلطه‌گر و سلطه‌جو که برای کشورهای دیگر هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند ارتباط داشته باشد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: همان‌گونه که امام خمینی (ره) بیان کرده‌اند رابطه ایران با آمریکا رابطه گرگ و میش است و مسلماً گرگ حاضر نمی‌شود که از خوی ددمنشی و درندگی خود دست برداشته و با حیوانات دیگر کنار بیاید.

آیت‌الله واعظ موسوی با تأکید بر شناخت مقام معظم رهبری از خوی درندگی نظام سلطه گفت: مقام معظم رهبری همواره این نکته را گوشزد کرده‌اند که این ارتباط به نفع ملت مظلوم و بصیر ایران نیست.

وی با تأکید بر اینکه رابطه با آمریکا به نفع ملت ایران نیست و مسلم است ارتباطی که هیچ نفعی برای ملت نداشته باشد با ایجاد ارتباط و مذاکره با آمریکا چنین اهدافی تأمین نمی‌شود، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به محوریت ولایت‌فقیه به دنبال چنین ارتباطی نیست و این از بدیهیات یک نظام اسلامی عدالت محوری است که یک فقیه عادل مدبر اداره امور را به عهده داشته و بر همه جریانات حاکم بر کشور اشراف کامل دارد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر غرب به عقلانیت لازم برسد و خودش را از خوی و خصلت‌هایی که آمریکایی‌ها در دهه‌های اخیر به دنبال آن بودند بیرون بکشد و نگاه متوازنی به ملت‌های جهان به خصوص ملت ایران داشته باشند می‌توان با بقیه کشورهای غربی ارتباط ایجاد کرد.

آیت‌الله واعظ موسوی با تأکید بر اینکه تا زمانی که غرب خود را متصل به آمریکا و پیرو تصمیمات گرفته‌شده در تلاویو بدانند و از لابی‌های صهیونیست خط بگیرند نمی‌توان امیدوار به برگزاری یک ارتباط دوسویه مناسب همراه با حفظ کرامت‌های انسانی بود، گفت: در این صورت نمی‌توان سران کشورهای غرب را به حفظ منافع خودشان توصیه نمود که با عقل و تدبیر خودشان را از صف و جناح آمریکا کنار بکشند و با جمهوری اسلامی ایران و دیگر ملت‌ها روابط صمیمانه‌ای را ایجاد کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbaabf.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما