چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 22314

کتاب بررسی زندگی آیت‌الله کمالوند چاپ می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:‌ امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اخلاص در سراسر زندگی آیتی الله کمالوند جریان داشت گفت: کتابی در ارتباط با شخصیت این عالم ربانی در حال چاپ است که به زودی روانه بازار می‌شود.
کتاب بررسی زندگی آیت‌الله کمالوند چاپ می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه پنجاهمین مراسم سالگرد این عالم ربانی در حال برنامه ریزی است اظهار کرد:براساس توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری برای تجلیل از علما عنوان کرده اند تجلیل از این عالم ربانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شخصیت‌های ملی و جهانی بسیار زیادی در استان لرستان وجود دارد تصریح کرد: آیت الله قاضی و آیت الله بروجردی و آیت الله کمالوند از جمله علمای بزرگوار استان لرستان هستند.

امام جمعه خرم آباد گفت: شخصیت آیت‌الله کمالوند به دلیل ارتباط بسیار زیادی که با حضرت امام (ره) داشته است می‌تواند برای جوانان الگویی مناسب باشد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه آیت‌الله کمالوند مورد اعتماد امام خمینی(ره) بوده است تصریح کرد: مردم داری و ارتباط با بدنه جامعه از ویژگی‌های بارز آیت‌الله کمالوند است و مردم هنوز از این بزرگوار به نیکی یاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص در سراسر زندگی آیتی الله کمالوند جریان داشت، خاطر‌نشان کرد: کتابی در ارتباط با شخصیت این عالم ربانی در حال چاپ است که به زودی روانه بازار می‌شود.

امام جمعه خرم آباد تجلیل و تکریم از این عالم بزرگوار را یک فریضه الی دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم این عالم ربانی را به جامعه بشری و علی الخصوص مردم ایران معرفی نماییم.

آیت الله میرعمادی گفت: بسیار علاقه‌مند هستیم که پذیرای شما باشیم تا بتوانیم از بیانات شما در بین جامعه خرم آباد استفاده کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbafb5.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما