شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 21324

بازدید 160 هزار نفر از شهرک معارفی حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نيوز: مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: از ابتدای آغاز فعالیت شهرک معارفی در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) 160 هزار نفر از آن بازدید کردند.
بازدید 160 هزار نفر از شهرک معارفی حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب اظهار داشت: شهرک معارفی با هدف تبیین معارف اهل بیت(ع) از ۲۸ اسفند سال گذشته فعالیت خود را در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز کرد و تا پایان طرح نوروزی ۱۶۰ هزار نفر بازدید داشته اند.

وی با اشاره به پاسخ به سئوالات دینی و اعتقادی در این شهرک بیان داشت: در شهرک معارفی برنامه های دینی و معارفی در قالب بازی و سرگرمی با ۴۳ غرفه برای گروه های سنی خردسال، کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد و ۲۴ هزار نفر نیز در مسابقات برنده شده و جایزه دریافت کردند.

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به استقبال از برنامه‌های شهرک معارفی عنوان کرد: مسئولان فرهنگی از برنامه های شهرک معارفی استقبال کرده و خواهان برگزاری آن در استان‌های خود بودند.

برپایی ۴۳ غرفه در شهرک معارفی

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برپایی ۴۳ غرفه در این شهرک، افزود: غرفه استخر توپ و تریبون غنچه‌ها‏، تشک پرنده، گردونه، دشمن شناسی، مار پله مذهبی، قرآن و عترت برای سنین چهار تا ۱۰ سال در شهرک معارفی برنامه‌های خود را اجر ا کرد.

وی ابراز داشت: غرفه گردونه، گذرگاه، راه رسیدن، مشاوره اعتقادی و بازی رایانه‌ای، ریسمان ولایت، صخره نوردی و تریبون احکام نیز برای نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کرد.

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: غرفه پازل، جدول معارف، هزار توی قرآنی و مفهوم گیری فیلم‏، فاطمه بضعه الرسول، ایستگاه قرآن، رفاقت با شهدا، عرضه محصولات فرهنگی، دیده بان و استکبار ستیزی نیز در بخش بزرگسالان برنامه های خود را ارائه می‌داد.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcbafb5.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما