پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 29344
دبیر همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین:

مجموعه کتب رویکرد دین در اقتصاد مقاومتی منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین با اشاره به لزوم تالیف کتاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: چند کتاب برای همایش آماده شده که موضوعات آن در زمینه اقتصاد مقاومتی با رویکرد دین و انتخابات از منظر اسلام و هویت ملی است.
مجموعه کتب رویکرد دین در اقتصاد مقاومتی منتشر شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و فرمودند که باید ترویج شود که تصمیم گرفته شد تا همایشی با این عنوان برگزار شود.

دبیر همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین افزود: این همایش را با ۴ عنوان آسیب‌شناسی اقتصاد، راه کارهای تحقق اقتصادمقاومتی از منظر دین، الزامات ساختاری اقتصاد و وظایف مردم و نهاد‌ها در قبال اقتصاد مقاومتی شکل گرفت.

وی با اشاره به کمک‌های صورت گرفته جهت برگزاری این همایش گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه، استانداری، شهرداری ما را جهت برگزاری این همایش یاری کردند و همکاری خوبی با ما داشتند.

نیکی ملکی با اشاره به لزوم تالیف کتاب در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: چند کتاب برای همایش آماده شد که موضوعات آن در زمینه اقتصاد مقاومتی با رویکرد دین و انتخابات از منظر اسلام و هویت ملی است که قرار است تا امروز از آن‌ها رونمایی شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbafb5.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما