پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 35374
فرماندار قم عنوان کرد

ثبت نام ۳ نامزد در نخستین روز نام‌نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در قم

قم نيوز : قم نگار: فرماندار قم از ثبت نام ۳ نامزد در نخستین روز نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان قم خبر داد.
ثبت نام ۳ نامزد در نخستین روز نام‌نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در قم
رضا سیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم نگار، با بیان اینکه ثبت نام انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۸ صبح امروز آغاز شده است، اظهار داشت: در روز نخست ثبت نام تا ساعت وقت اداری امروز سه نفر ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار قم با بیان اینکه تأئید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عهده شورای نگهبان است، افزود: با صدور ابلاغیه وزیر کشور در روز ۲۸ آذرماه، ثبت نام از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این روز آغاز می‌شود.

سیار با بیان اینکه طبق قانون، داوطلبان و کاندیدا‌ها به منظور ثبت نام به فرمانداری‌های مراکز استان‌های خود یا وزارت کشور مراجعه می‌کنند، گفت: در روز نخست ثبت نام چند نفر از سایر مراکز استان‌ها برای ثبت نام به فرمانداری قم مراجعه کرده بودند که برای ثبت نام به وزارت کشور و یا مراکز استان‌های خود راهنمایی شدند.

وی افزود: ثبت نام انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز و تا تاریخ دوم دی ماه ادامه دارد و از روز شنبه آینده ثبت نام از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

فرماندار قم گفت: تعیین صندوق‌های اخذ رأی به عهده هیئت اجرایی است و تا زمانی که این هیئت تشکیل جلسه ندهد و تعداد صندوق‌های رأی را اعلام نکند، بیان اعداد و ارقام در مورد تعداد صندوق‌های رأی خلاف قانون است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbafbf.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما