چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب : 52384
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه علمیه قم:

رفع مشکل سد معبر نیازمند روش جدیدی است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: این تدبیر که به اسم تخلف از قانون با سدمعبر کنندگان برخوردهای نامناسب شود قابل قبول نیست به همین علت باید به دنبال روش جدیدی باشیم.
رفع مشکل سد معبر نیازمند روش جدیدی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد غلامی سه شنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های ساختمان شهید باکری انجام شد، با بیان اینکه فلسفه روحانیت از نگاه دین خدمت به مردم است، اظهار کرد: یکی دیگر از فلسفه‌های روحانیت خدمت فکری فرهنگی است که در قالب‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ با توسعه بسترهای ارتباطی هر حرکت و اقدامی که در سطح کشور شکل می‌گیرد در سطح ملی و فراملی منعکس می‌شود اما کمتر مشاهده می‌کنیم که خوبی‌ها را که نتیجه انقلاب اسلامی و رهبری‌های ولایت فقیه است انعکاس دهند؛ متاسفانه موارد نادرستی در رسانه‌ها و مجامع مختلف انعکاس داده می‌شود.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اکنون در حساس‌ترین مقطع زمانی برای انقلاب و نظام قرار داریم چرا که دشمنان انقلاب و کشور برای لحظه لحظه‌های عمر این کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند تا بتوانند رخداد و حادثه نادرستی را به نام انقلاب و رهبری ثبت و مردم را ناامید کنند و از دیگر سو افرادی در درون نظام نفوذ کرده و برنامه را به سمتی سوق می‌برند تا مردم ناراضی و ناراضی‌تر شوند.

وی ادامه داد: مجریان و دستگاه‌ها تلاش می‌کنند که امور مختلف شهری به سمت موفقیت سوق داده شود و رضایت شهروندان افزایش یابد اما از طرفی نباید فراموش کنیم که برخی کم کاری کرده  و میل خودشان را مقابل قانون قرار داده‌اند.

غلامی با تاکید بر اینکه گسترش بیکاری و اتفاقات نامطلوب برای مردم تاسف آور است، تصریح کرد: حرکت شهرداری در شیوه رفع مشکل سد معبر جایگزین مطلوبی ندارد؛ اکنون تاوان کم‌کاری برخی از افراد را می‌پردازیم و چرخ به شیوه‌ای حرکت می‌کند که ما در حال دور خوردن هستیم.

وی با اشاره به اینکه همگان بدهکار انقلاب اسلامی هستیم، گفت: این موضوع باید در نتیجه عملکرد افراد به نمایش گذاشته شود؛ اهرم‌ها و محرک‌هایی که فضای کشور را ملتهب کرده، پشت پرده بوده و پنهان است اما نتایج آن در حال ظاهر شدن است و مردم اطلاع لازم را نسبت به برخی از مباحث ندارند.

غلامی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های حوزه ترافیک بر عهده شهرداری و شورای اسلامی شهر است، خاطرنشان کرد: سد معبر مشکلات بسیاری را به دنبال دارد اما با وجود تشکر از عملکرد شهرداری و اهتمام شورای اسلامی شهر قم احساس می‌شود که این تدبیر که به اسم تخلف با سدمعبرکنندگان برخوردهای نامناسب شود قابل قبول نیست به همین علت باید به دنبال روش جدیدی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت به دنبال حضور مطالبه‌گرانه در راستای منافع و ارزش‌های ملی است، عنوان کرد: این ارزش‌ها و منافع از سوی برخی‌ها زیر چکمه‌های تجمل‌گرایی و اشرافی‌گرایی در حال له شدن است چرا که برخی از حقوق‌ها و امتیازات برخی مسؤولان را از مردم جدا کرده است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbafbs.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما