چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 51394
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ ورزش‌هاي سه‌گانه استان قم خبر داد

ميزباني قم از سه‌گانه قهرماني ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ ورزش‌هاي سه‌گانه استان قم گفت: مسابقات سه‌گانه قهرماني كشور در دو رده سني بخش پسران به ميزباني قم برگزار مي‌شود.
ميزباني قم از سه‌گانه قهرماني ايران
به گزارش قم نیوز، سعید خسروی در قم، اظهار کرد: هیات سه‌گانه قم به ریاست سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم با فعالیت‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی، گام‌های خوبی در مسیر پیشرفت برداشته و دومین سال متوالی است که میزبانی رقابت‌های کشوری را تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: سال 1395 برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت این رشته میزبان رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی پسران کشور در دو رده سنی بودیم و امسال نیز این پیکارها با حضور استعدادهای سه‌گانه ایران در دو رده نونهالان و نوجوانان پسر در قم به انجام خواهد رسید.

دبیر هیأت‌ ورزش‌های سه‌گانه استان قم بیان کرد: دومین تجربه میزبانی قم از رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور دهه دوم مرداد ماه در حالی انجام می‌شود که هیات سه‌گانه کمتر از یک دهه سابقه فعالیت رسمی در بین هیأت‌‌های ورزشی استان قم را دارد اما موفقیت‌های خوبی از ماسبقات لیگ و قهرمانی کشور کسب کرده است.

وی ابراز کرد: همواره تاکید سردار مجتبایی به مجموعه همکاران هیات سه‌گانه این است که در ابعاد مختلف برای رشد توسعه این رشته در قم فعال باشیم تا سه‌گانه یکی از هیات‌های فعال ورزش قم باشد و در سطح کشور نیز برای کسب عنوان و افتخار تلاش کند.

خسروی خاطرنشان کرد: سه‌گانه در میادین بین‌المللی به نام تری‌اتلون شناخته می‌شود و رقابت‌های آن در سه مرحله استقامتی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در میادین رسمی این رشته برای به دست آوردن عنوان باید در رشته‌های شنا، دوچرخه‌سواری و دوومیدانی رقابت کنند.

وی با اشاره به برگزاری پیکارهای قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور در قم، یاد آور شد: این پیکارها طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون سه‌گانه ایران روزهای 11 و 12 مرداد ماه به میزبانی قم در بوستان تفریحی ورزشی جوان به انجام خواهد رسید.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbafbs.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما