جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 22044

توسعه فضای سبز قم نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی است

قم نيوز : قم نیوز:رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عزم شورا و شهرداری برای توسعه فضای سبز گفت: در این زمینه باید دستگاه‌های دیگر نیز همراهی لازم را داشته باشند.
توسعه فضای سبز قم نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا آتش‌زر پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس در سخنانی به برگزاری جلسه رؤسای شوراهای اسلامی ۳۱ شهر کشور در قم اشاره کرد و اظهار داشت: از حضرتعالی دعوت می‌کنیم در این جلسه که با حضور رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود برای سخنرانی شرکت کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شورا و شهرداری در خصوص توسعه فضای سبز اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌های خود توسعه فضای سبز در حاشیه شهر قم و تکمیل کمربند فضای سبز شهر را دنبال می‌کنیم ولی در این مسیر با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: باید دستگاه‌های مختلف استان در این خصوص همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین از آماده‌سازی بوستان جوان و دریاچه مصنوعی این بوستان خبر داد و گفت: این بوستان به زودی طی مراسمی رسمی افتتاح می‌شود.

عباس ذاکریان سخنگوی شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه به وضعیت پروژه‌های مترو و منوریل اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پروژه منوریل قم تعطیل شده است و این در حالی است که باید با همت بیشتر فاز نخست این پروژه که بخش اعظمی از آن تا میدان مطهری آماده شده است به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص پروژه مترو قم تاکید کرد: قرار بود که هر ماه ۵ میلیارد تومان از سوی شهرداری و ۵ میلیارد تومان نیزاز سوی قرارگاه خاتم تامین اعتبار شود ولی این اقدام صورت نگرفته و در بخش تامین فاینانس نیز روند کار بسیار طولانی شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbagb5.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما