دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 21054
سرمربی تیم فوتبال عقاب پردیسان قم:

سهمیه صعود به لیگ بر‌تر نونهالان کشور را به دست می‌آوریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال عقاب پردیسان قم گفت: با حضوری پر قدرت در دور دوم، سهمیه صعود به لیگ بر‌تر نونهالان کشور را به دست می‌آوریم.
سهمیه صعود به لیگ بر‌تر نونهالان کشور را به دست می‌آوریم
به گزارش قم نیوز، موسی رفیعی اظهار کرد: پس از پایان مسابقات مقدماتی در بوشهر، موفق به کسب سهمیه صعود به دور دوم شدیم و حالا با امید و انگیزه زیادی در انتظار آغاز مرحله دوم هستیم.

وی گفت: تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان، نماینده فوتبال قم در رده سنی نونهالان مسابقات قهرمانی کشور است و تلاش می‌کند برای نخستین بار سهمیه حضور د لیگ بر‌تر رده سنی نونهالان کشور را به دست آورد.

سرمربی تیم فوتبال عقاب پردیسان قم افزود: در مسابقات مرحله نخست که در قالب ۶ گروه به صورت دوره‌ای برگزار شد در پایان ۱۵ تیم بر‌تر به مرحله نهایی راه یافتند که تیم نونهالان عقاب پردیسان قم یکی از این تیم‌ها بود.

رفیعی بیان کرد: در دور نخست در بندر گناوه به مصاف ۴ تیم دیگر رفتیم که با کسب ۲ پیروزی برابر آبی پوشان اراک و زاگرس مرودشت، یک تساوی برابر مس کرمان و یک شکست برابر امید بندر گناوه به کار خود پایان دادیم.

وی درباره مرحله دوم این مسابقات ابراز کرد: مسابقات مرحله دوم با شرکت ۱۵ تیم و در قالب ۳ گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود اما هنوز نمی‌دانیم حریفان ما در این مرحله چه تیم‌هایی هستند.

این فعال فوتبال پایه قم تصریح کرد: تیم‌های بر‌تر گروه‌های ۳ گانه به لیگ بر‌تر نونهالان کشور صعود می‌کنند و هدف ما این است که برای نخستین بار به مسابقات لیگ بر‌تر نونهالان صعود کرده و قم را صاحب نماینده‌ای در مسابقات پایه کشور و در سطح لیگ بر‌تر کنیم.

موسی رفیعی خاطرنشان کرد: قرار است پس از تعطیلات سال نو، قرعه کشی مرحله دوم در فدراسیون فوتبال برگزار شود تا حریفان خود را شناخته و برای صعود از مرحله بعد برنامه ریزی کنیم و تلاش می‌کنیم با حضوری پر قدرت در دور دوم، سهمیه صعود به لیگ بر‌تر نونهالان کشور را به دست آوریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbagb5.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما