دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 37534
در هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر فوتبال انجام می‌شود

رویارویی شاگردان دایی و جلالی در سیزدهمین بازی خانگی صبا

قم نيوز : قم نیوز: شاگردان علی دایی در تیم صبای قم این هفته در سیزدهمین بازی خانگی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر شاگردان مجید جلالی در سایپا تهران صف‌آرایی می‌کنند.
رویارویی شاگردان دایی و جلالی در سیزدهمین بازی خانگی صبا
به گزارش قم نیوز، صبای قم و سایپا تهران بازی نیم‌فصل نخست خود از لیگ پانزدهم را در روز پنجم آبان‌ ماه سال ۹۴ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران و در چارچوب دیداری از هفته دهم لیگ برتر برگزار کردند و این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته جالب توجه این است که آخرین بار دیدار رفت و صبای قم و سایپا تهران در نیم‌فصل نخست بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید و در پایان صبا با یک گل به برتری رسید.

در آن مسابقه که در سال ۹۳ و در یک روز سرد پائیزی با برتری یک بر صفر صبای قم به پایان رسید، مارکو آوریلیو مهاجم برزیلی حال حاضر تیم ذوب‌آهن اصفهان، تک گل صبا را به ثمر رساند تا صبا سه امتیاز با ارزش از سایپا بگیرد، ضمن اینکه بازی برگشت آنها در ورزشگاه اختصاصی سایپا یعنی انقلاب کرج به برتری سه بر صفر تیم سایپا انجامید.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر،‌ مسابقات هفته دهم از دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز جمعه هفته جاری بیستم فروردین ماه آغاز می‌شود و صبای قم در سیزدهمین بازی خانگی خود مقابل شاگردان جلالی صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم در حال حاضر تیم رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و حتی در صورت برتری مقابل سایپا تنها امکان رفتن به مکان هشتم و در بدترین شرایط امکان سقوط تا مکان دهم جدول رده‌بندی دوره پانزدهم لیگ برتر را دارد.

شاگردان علی دایی از آخرین بازی‌ خانگی خود در لیگ پانزدهم برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران باخت یک بر صفر را در کارنامه دارند و قبل از آن نیز در خانه خود برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان با تساوی یک بر یک متوقف شده‌اند و در هفته بیست و چهارم نیز با فولاد خوزستان بدون گل مساوی کردند و بدین‌ترتیب مجموعا هشت هفته است که حریفان خود را نبرده‌اند تا مجموعا کارنامه‌ای ضعیف در دیدارهای دور برگشت داشته باشند.

صبا از شروع دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها در میهمانی تیم انتهای جدولی استقلال‌ اهواز در هفته شانزدهم با سه گل به برتری رسید و در هشت بازی بعد از آن به چهار باخت و چهار تساوی دست یافته و امتیازات زیادی را از دست داده است.

به هر حال دیدار با تیم سایپا تهران به عنوان سیزدهمین بازی داخل خانه صبای قم در لیگ پانزدهم به شمار می‌رود و شاگردان علی دایی برای اینکه نشان بدهند باخت‌های آنها در خانه پیش از این کاملا اتفاقی بوده باید از این بازی با دست پر خارج شوند.

صبای قم عصر روز پنجشنبه نوزدهم فروردین ماه آخرین تمرین خود را در ورزشگاه یادگار امام قم انجام خواهد داد و نشست خبری سرمربی این تیم با سرمربی سایپا نیز در همین روز برگزار می‌شود، تا عصر جمعه جمعه بیستم فروردین ماه از ساعت ۱۸ در خانه خود برابر تیم سایپا تهران به میدان برود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbasbf.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما