دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 26824

نماینده تنیس قم با پیروزی برابر البرز به کار خود پایان داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم تنیس شهید حیدریان قم در مسابقات لیگ تنیس آینده سازان کشور با پیروزی برابر تیم تنیس البرز به کار خود پایان داد.
نماینده تنیس قم با پیروزی برابر البرز به کار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های تنیس آینده سازان کشور ادامه یافت و تیم تنیس شهید حیدریان قم در آخرین مسابقه خود موفق شد تیم تنیس هیئت البرز را از پیش رو بردارد.

تیم تنیس شهید حیدریان قم در دیدار برابر تیم تنیس البرز با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید در حالی که در مسابقه انفرادی نخست، مرتضی مرشدی از تیم شهید حیدریان قم در جدال با محمد جواد نیکفام از البرز با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.

در مسابقه انفرادی دوم، سپهر سهرابی از هیئت تنیس البرز و علی یزدانی از شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۶ بر صفر و ۶ بر یک علی یزدانی از تیم تنیس قم پایان یافت.

بدین ترتیب تنیسورهای تیم شهید حیدریان قم در مسابقات آینده سازان کشور به کار خود پایان دادند و نتوانستند به مراحل بالا‌تر راه یابند در حالی که این تیم موفق شده بود در مسابقه قبلی خود قزوین را شکست دهد.

تیم پیام قم دیگر نماینده تنیس قم در لیگ آینده سازان کشور است که در مسابقات گذشته خود برابر تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، البرز و تهران به پیروزی رسیده و یکی زا امیدهای کسب قهرمانی این رقابت هاست.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های هیئت تنیس قزوین، پیام قم، هیئت تنیس البرز، برج سازان شرق خراسان رضوی، ‌ام تی‌ای قدس تهران، البرزگاز کیش، آکادمی تنیس ارومیه، باشگاه تنیس آپت تهران، آکادمی تنیس آپت تهران، آلومینیوم کار تهران و حیدریان قم حضور دارند.

تیم تنیس بانوان ناصر امین قم نیز چندی پیش در رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق به صعود به لیگ بر‌تر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور شده بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbawb5.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما