قم نيوز : قم نیوز: تیم کاراته شیر ژال قم به شکلی ناگهانی و با وجود اعلام برنامه مسابقات این تیم توسط فدراسیون کاراته، از حضور در لیگ‌ بر‌تر کاراته باشگاه‌های کشور انصراف داد
شیر ژال قم از حضور در لیگ‌های کاراته کشور انصراف داد
به گزارش قم نیوز، در حالی که فدراسیون کاراته کشورمان برنامه برگزاری لیگ بر‌تر کاراته کشور در بخش مردان و سوپرلیگ کاراته کشور در بخش بانوان را روی خروجی خود قرار داده، نماینده قم در این مسابقات شرکت نمی‌کند.

تیم کاراته شیر ژال قم که فصل گذشته در سوپرلیگ کاراته بانوان کشور حضور داشت امسال نیز به عنوان نماینده قم در این مسابقات ثبت نام کرده بود و تیم کاراته مردان این باشگاه نیز در تدارک حضور در لیگ بر‌تر کشور بود.

بر اساس اعلام برنامه فدراسیون کاراته، تیم کاراته مردان شیر ژال قم قرار بود فردا در سالن شهید کبکانیان تهران در نخستین مرحله از گروه سوم لیگ بر‌تر مردان با تیم هیئت کاراته اسلامشهر مسابقه دهد.

تیم بانوان شیر ژال نیز در آغاز سوپرلیگ بانوان، قرار بود روز جمعه پنجم دی ماه در سالن کبکانیان تهران با تیم‌های هیئت کاراته تهران و مقاومت تهران مسابقه دهد که با اعلام سرپرست تیم شیر ژال، این باشگاه از حضور در مسابقات انصراف داده است.

البته هنوز مشخص نیست انصراف تیم شیر ژال از حضور در مسابقات لیگ بر‌تر مردان است یا سوپرلیگ بانوان را هم در نظر می‌گیرد اما گمانه زنی‌ها حاکی از انصراف کامل و قطعی تیم شیر ژال قم است.

رحیمی: نمی‌توانم علت انصراف را بیان کنم

سرپرست تیم کاراته شیر ژال قم با تایید انصراف شیر ژال از لیگ کاراته گفت: شیر ژال به طور قطع و یقین در لیگ کاراته کشور شرکت نمی‌کند.

رضا رحیمی درباره علت انصراف شیر ژال گفت: فعلا نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.
https://qomnews.ir/vdcbawb5.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما