دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 12874
نایب رئیس هیئت تکواندوی قم:

دختران تکواندوکار قمی در انتخابی مسابقات آسیایی به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: دختران تکواندوکار قمی روزهای پایانی فروردین‌ماه در انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی به روی شیهاپچانگ می‌روند.
دختران تکواندوکار قمی در انتخابی مسابقات آسیایی به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، فرشته کریمی‌مهر اظهار داشت: با توجه به این‌که پیش از این می‌دانستیم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی دختران کشورمان در رده سنی نونهالان روزهای پایانی فروردین‌ماه برگزار می‌شود یک ماه زودتر مسابقات انتخابی استان را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: معمولاً برای هر اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور سعی می‌کنیم مسابقات انتخابی استان را برگزار کنیم تا حاصل دسترنج و تلاش مربیان ارجمند و پرتلاشی که با جان و دل در باشگاه‌های تکواندوی قم فعالیت می‌کنند را به خوبی محک زده و برترین‌ها را انتخاب کنیم.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: با همه محدودیت‌هایی که معمولاً بانوان قمی با آن مواجه هستند سعی کرده‌ایم با عشق و علاقه‌ای که بین مربیان پرتلاش تکواندوی قم در بخش بانوان وجود دارد، همچنان با قوت کار سازندگی در این رشته را با جدیت پیگیری کنیم.

وی یادآور شد: ما در قم استعدادهای بسیار زیادی در تکواندوی بانوان داریم که از رده سنی خردسالان تا رده سنی بزرگسالان هم‌اکنون در عرصه رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور حضور موفق و گسترده‌ای دارند و برای ورزش قم افتخار کسب می‌کنند.

کریمی‌مهر تصریح کرد: شاید از نظر امکانات به استان‌هایی همچون البرز، تهران و اصفهان نرسیم اما مطمئن هستم که از نظر استعداد تکواندو از آن‌ها چیزی کمتر نداریم و می‌توانیم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.

وی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم تکواندوی دختران قم را در دهه سوم اسفند‌ماه برگزار کردیم و خانه تکواندوی قم میزبان این پیکارها بود که خوشبختانه رقابت‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی باشگاه‌ها مواجه شد.

کریمی‌مهر تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها و در وزن‌های مختلف نفرات خوب و مستعدی را شناسایی کردیم که در کنار برترین‌ها در اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور دارند و امیدواریم در جدال با دیگر رقبا از استان‌های مختلف حضور موفقی داشته باشند.

وی به زمان و مکان برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: این رقابت‌ها از ۲۳ فروردین‌ماه در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود و تیم ملی نیز راهی رقابت‌های آسیایی اندونزی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbawb8.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما