چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 11884
مدیر روابط عمومی آبفا قم خبر داد

اجرای نمایش آموزشی ترویجی در 350 مدرسه ابتدایی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای نمایش آموزشی و ترویجی در 350 مدرسه ابتدایی شهر قم خبر داد.
اجرای نمایش آموزشی ترویجی در 350 مدرسه ابتدایی قم
به گزارش قم نیوز، محمد کربلایی‌ ابراهیمی با اشاره به اجرای نمایش ترویجی «موش موشی موش و داداش کوچولوش» با رویکرد فرهنگسازی مصرف بهینه آب در ۳۵۰ مدرسه ابتدایی شهر قم اظهار داشت: این نمایش اواخر سال گذشته به سفارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب به کارگردانی حمید لاجوردی از هنرمندان برجسته استان تولید شد و در ۹۰ مهد کودک و مرکز پیش دبستانی به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۲-۹۱ این نمایش برای تمام مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه قم توسط مروجین شرکت آب و فاضلاب به روی صحنه رفت.

کربلایی‌ ابراهیمی با اشاره به اینکه مخاطبین این نمایش در سال جاری دانش آموزان کلاس اول، دوم و سوم ابتدایی بودند، خاطرنشان کرد: این نمایش در قالب داستانی کودکانه و جذاب نقش بی‌بدیل آب در زندگی را برای دانش‌آموزان بازگو کرده و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب را مورد تاکید قرار می‌دهد به گونه‌ای که با مصرف درست این مایه حیاتی همگان بتوانند از این مایه ارزشمند بهره‌مند شوند.

وی اجرای موزیکال و وجود راوی، عروسک و دکور زیبا همراه با فضای شاد برای توجه بیشتر کودکان به این نمایش را از ویژگی‌های این نمایش برشمرد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت تاکید کرد: این اقدام فرهنگی طی هماهنگی به عمل آمده با معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش به مرحله اجرا درآمده است و در این زمینه همکاری خوبی به عمل آمده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbawb8.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما