يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 11794

جلوه ها و حاشیه های مراسم 22 بهمن در قم

قم نيوز : قم نیوز: راهپیمایی باشكوه 22بهمن در استان قم، خاستگاه انقلاب اسلامی جلوه و جلال خاص داشت.
جلوه ها و حاشیه های مراسم 22 بهمن در قم
به گزارش قم نیوز، راهپیمایان تصاویری از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب را در دست داشتند.

ساعت ۱۰:۳۵ حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف قم در مجلس از خیابان حجتیه به صفوف راهپیمایان پیوستند.

مراجع تقلید و آیات عظام امینی، نوری همدانی، جوادی آملی و شاهرودی نیز همگام با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.

در این راهپیمایی باشکوه جمعی از طلاب و روحانیون از سایر كشورهای جهان با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب و امام راحل شركت كردند.

در بین راهپیمایان عده ای از طلاب علوم دینی با توزیع فتاوای مراجع عظام تقلید خواستار جلوگیری از بکارگیری سرویس مکالمه تصویری در نسل سوم اپراتورهای تلفن همراه شدند؛ همچنین بعضی از معترضین با امضای طوماری در مقابل دفتر روزنامه کیهان، از دولت خواستند باتوجه به مضرات این سرویس و عدم فرهنگ سازی مناسب نسبت به قطع این سرویس اقدام کند.

چندین فروند بالگرد نیز در طول مسیر راهپیمایان در پرواز بود و مردم را گلباران می كرد.

تابوت دیكتاتور سقوط كرده در كشورهای اسلامی از جمله معمر قذافی دیكتاتور سابق لیبی، حسنی مبارك دیكتاتور سابق مصر، بن علی دیكتاتور سابق، علی عبدالله صالح دیكتاتور یمن روی دوش مردم حمل شده و شعارهایی نیز علیه آنها سر می دادند.

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنین تصاویری از جنایات آل سعود و آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین را نیز در دست داشتند و با سردادن شعارهایی از بی توجهی مجامع جهانی به جنایات آل سعود و آل خلیفه در این كشور انتقاد كردند.

مردم قم كه پرچم آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و كاریكاتورهای باراك اوباما رییس جمهور آمریكا، حكام آل سعود و رژیم صهیونیستی را به آتش كشیدند.

برخی از این طلاب پلاكادرهایی كه روی آنها جمله ' انقلاب اسلامی قیام یك ملت در برابر ابرقدرت هاست' و شعارهایی نیز با زبان انگلیسی و عربی نوشته شده بود، را با خود حمل می كردند.

پرچم جمهوری اسلامی به طول ۱۰۰ متر در میان راهپیمایان حمل می شد و تعداد زیادی از مردم با قرار گرفتن زیر این پرچم، علیه امریكا و اسرائیل شعار می دادند تعدادی از مردم نیز به پرچم جمهوری اسلامی ایران بوسه می زدند.

تعداد زیادی از ورزشكاران قم با لباس فرم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا كردند.

در زمان حضور برخی آیات عظام تقلید و مسوولان و گفت و گوی رسانه های خبری با آنها، برخی مردم به خبرنگاران مراجعه می كردند و می گفتند به مسوولان بگویید مردم در صحنه ها حاضر هستند و شما برای برطرف كردن مشكلات این مردم تلاش بیشتری انجام دهید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbazb8.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما