شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : 31774
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

استان قم به عنوان مرکز امور فرهنگی در کشور مطرح شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: استان قم در امور دینی مرکزیت کشور را داراست و امور فرهنگی هم می تواند پا به پای علوم دینی رشد کند و به عنوان مرکز امور فرهنگی در کشور مطرح شود.
استان قم به عنوان مرکز امور فرهنگی در کشور مطرح شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در جلسه تقدیر و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه عمر خدمت هر فردی در این نظام کوتاه است، اظهار داشت : باید این فرثت اندک را غنیمت شمرد و به درستی از آن استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه در این دوره از زمان بستری برای تشییع فراهم شده است که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است، افزود: به برکت خون شهدا و با توجه به خیر عظیم رهبر کبیر انقلاب امروزه برای تشییع تریبون و فرصت بزرگی ایجاد شده است که باید از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه هر مسئولیتی دراین دوره‌ی طلایی یک تحفه‌ی الهی است، خاطرنشان کرد: ادای وظیفه برای مردم ایران همواره مهم بوده و به ویژه در مجاورت حرم اهل بیت این اهمیت را صدچندان می کند.

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه استان قم در امور دینی مرکزیت کشور را داراست، تاکید کرد: این استان در امور فرهنگی هم می‌تواند پا به پای علوم دینی رشد کند و به عنوان مرکز امور فرهنگی در کشور مطرح شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه هنرمندان و مطبوعاتیان قم میتوانند طلایه‌داران این عرصه ها در کشور باشند، تصریح کرد: همانطور که امروزه در عرصه ی چاپ و نشر استان قم رتبه ی اول کشور را دارا است می تواند این برتری به عرصه های دیگر هم تسری پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید سطوح مختلف هنر چون تئاتر، فیلم سازی و سایر هنرها به سطح بالاتری در استان قم ارتقا یابد، افزود: توسعه ی این هنر ها در استان قم نه تنها در استان قم بلکه در کشور هم تاثیرگذاراست.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbazbf.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما