دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 29623
منبع : کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم
در روزهای پایانی تعطیلات

بالگرد امدادی در بخش کهک مستقر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: بخشدار کهک گفت: بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ قم در دو روز پایانی تعطیلات نوروز در بخش کهک از توابع قم مستقر می‌شود.
بالگرد امدادی در بخش کهک مستقر می‌شود
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا جعفری کافی آبادی با بیان اینکه اوج شلوغی در بخش کهک را می‌توان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه خلاصه کرد، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی که با مراکز امدادی صورت گرفته است، بالگرد امدادی در این دو روز در بخش کهک مستقر خواهد شد و همچنین نیروهای اورژانس و هلال احمر مستقر در این بخش نیز به صورت آماده‌باش در خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از ۵۰۰ مسافر در بقاع امامزادگان بخش کهک اسکان یافته‌اند، افزود: طرح‌های نوروزی به صورت همزمان با شهر قم در بخش کهک آغاز شده است.

بخشدار کهک خاطرنشان کرد: جلسات خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در بخش کهک از ماه‌ها قبل در این بخش برگزار شده و هماهنگی‌های لازم برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی انجام شد.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن بخش کهک تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که ما پیش‌بینی آن را انجام داده بودیم بحث اسکان مسافران نوروزی بود و در این راستا از تمام توان خود استفاده کرده‌ایم و تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر در امامزادگان و ۵۰ نفر نیز در مدارس بخش کهک اسکان داده شده‌اند.

بخشدار کهک با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌های منتهی به بخش کهک شناسایی و ایمن‌سازی شده است، افزود: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور، اورژانس و هلال احمر برای دور دوم سفرهای نوروزی صورت گرفته است و بخش کهک آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی در دور دوم سفرها را داراست.

جعفری کافی آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود بیش از ۷۰ اثر تاریخی در بخش کهک، تصریح کرد: با هماهنگی که با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قم صورت گرفته است، برنامه‌های متنوعی در بازدید از مجموعه‌های تاریخی بخش کهک که مهمترین آن‌ها خانه ملاصدرا و غار وشنوه است، اجرا شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbf0b5.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما