شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 25663

مهاجم سابق ماریتیموی پرتغال به صبای قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم برزیلی سابق تیم فوتبال ماریتیموی پرتغال که سابقه بازی در لیگ اروپا را دارد به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.
مهاجم سابق ماریتیموی پرتغال به صبای قم پیوست
به گزارش قم نیوز، مارکو اوره لیو آیوبل مهاجم ۲۸ ساله پیشین تیم‌های ویتوریا گیمارش و ماریتیمو به صبای قم پیوست تا نماینده قم در لیگ بر‌تر دومین بازیکن خارجی خود در این فصل را جذب کند.

این مهاجم ۱۷۷ سانتی متری، بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ در تیم ویتوریا گیمارش پرتغال بازی می‌کرد و سپس با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال ماریتیمو در لیگ بر‌تر فوتبال پرتغال ملحق شد.

وی پس از جدایی از ماریتیمو در ۲ سال اخیر در تیم‌های فوتبال برزیلی به نام‌های ویتوریا، ویلانووا، پارانا کلوب و میراسول بازی کرده است و قرار است با قراردادی ۴۴۰ میلیون تومانی در لیگ چهاردهم در خط حمله صبا بازی کند.

مارکو اوره لیو سابقه بازی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر بازل سوییس با پیراهن تیم ویتوریا گیمارش را در کارنامه دارد ضمن اینکه وی در مسابقات لیگ اروپا همراه با ماریتیمو شرکت کرده و ۲ گل و یک پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال پرتغال با پیراهن دو تیم ویتوریا گیمارش و ماریتیمو بازی کرده و سابقه حضور در سری B فوتبال برزیل را دارد.

صبا پیش از این آمبونو آشیله مهاجم کامرونی تیم راهیان کرمانشاه را به عنوان نخستین خارجی خود به خدمت گرفته بود و گفته می‌شود احتمال پیوستن یک برزیلی دیگر در پست مدافع به این تیم وجود دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbf0b5.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما