پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 33673
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد

جلوگیری از فعالیت گاراژهای فروش ضایعات با همکاری ناجا

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از جلوگیری فعالیت گاراژهای فروش ضایعات با همکاری ناجا خبر داد.
جلوگیری از فعالیت گاراژهای فروش ضایعات با همکاری ناجا
به گزارش قم نگار، سیدعبدالله میرابراهیمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند در نشستی با سرهنگ اسدی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در خصوص همکاری برای ساماندهی گاراژهای ضایعاتی بحث و تبادل نظر کردند.

وی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: وجود گاراژهای ضایعاتی مشکلاتی از جمله بروز آلودگی‌های زیست محیطی و صوتی را به دنبال داشته و همچنین موجب نازیبایی منظره شهری می‌شود که باید این نقیصه برطرف شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در ادامه بیان کرد: طبق قانون مدیریت پسماند فعالیت گاراژها غیرقانونی بوده و خرید و فروش پسماند ممنوع است و ضروری است که نسبت به اجرای قانون اهتمام داشته باشیم.

میرابراهیمی بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند به منظور مدیریت و ساماندهی صنف ضایعات فروشان اقدام به احداث مجتمع بازیافت کرده و فضای مناسب برای فعالیت این واحدها در خارج از شهر و مطابق با اصول قانونی انجام شده است.

وی بیان کرد: برای هدایت و کنترل ضایعات فروشان نیاز به برخورد قانونی و پلمب واحدهای داخل شهر و متخلف داریم که این مهم با همکاری نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbf0bf.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما