دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 37633
منبع : پايگاه اطلاع رسانی قمنا
فرمانده سپاه استان قم:

اگر ذره ای غفلت کنیم تراز امام علی(ع) را به اندازه فراریان جنگ احد پایین می آورند

قم نيوز : قم نیوز: سردار غلامرضا احمدی در سخنرانی آغاز سال جدید که در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد اظهار داشت: اگر در پاسداری از انقلاب اسلامی و ولایت ذره ای کوتاهی و غفلت کنیم تراز امام علی(ع) را به اندازه فراریان جنگ احد پایین می آورند.
اگر ذره ای غفلت کنیم تراز امام علی(ع) را به اندازه فراریان جنگ احد پایین می آورند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار غلامرضا احمدی در سخنرانی آغاز سال جدید که در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد، ضمن سلام و درود به روح پاک 6000 شهید استان قم و 7 شهید مدافع حرم این سپاه اظهار داشت: حضرت علی(ع) مانند خورشید در صدر اسلام و تمام ادوار تاریخ می درخشد ولی در یک غوغا سالاری و یک جنگ درون سازمانی حق ایشان را تصاحب کرده و این قرآن ناطق را خانه نشین کردند.

وی خطاب به مسئولین و پاسداران گفت: هر مسئولیتی که در دست تک تک شما عزیزان است تنگه احدی است که باید از آن پاسداری کنید چرا که احد یعنی تبدیل پیروزی 95 درصد به شکست 100 درصد و تمام این ضربه ای که مسلمانان در این جنگ خوردند به دلیل حرف نشنیدن و عدم اطاعت از ولی خود و نداشتن علم و بصیرت چند رزمنده بود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) یادآور شد: امروز هم وضع ما اینگونه است اگر در پاسداری از انقلاب و ولایت فقیه ذره ای کوتاهی و غفلت کنیم ماجرای احد و سقیفه تکرار می شود و دشمنان داخلی و خارجی منتظر این فرصت هستند که تراز امام علی(ع) و علی زمان را به اندازه فراریان از احد و رفوزگان خیبر پایین بیاورند. 

احمدی گفت: امروز آن جنگ 8 ساله نیست ولی یک جنگ ظریف تر و البته خطرناک تر در جریان می باشد که انسان موفق در این میدان نبرد به مراتب شایسته تر از انسان موفق در میدان جنگ سخت می باشد.

وی با اشاره به اینکه محور اساسی و فضای حاکم بر مجموعه سپاه باید گفتمان رهبری و ولایت باشد و اینگونه هم هست یادآور شد: همه ما باید پشت سر ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و نگذاریم این لشکر و این انقلاب شکست بخورد و به دست نااهلان بیفتد.

احمدی ابراز داشت: به گفته علامه حسن زاده آملی "گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ايشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است "هرکس که در انقلاب مسئولیتی دارد و دل در گرو اسلام و اهل بیت(ع) دارد باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور دقیق گوش فرا دهد و به آنها عمل کند.

وی با اشاره به شعار سال و لزوم عملیاتی شدن سخنان و رهنمودهای امام خامنه ای گفت: باید سخنان ایشان از حد یک سخنرانی و بنر و تابلو به عمل و اقدام تبدیل شود.

فرمانده ارشد نظامی استان قم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال 1390 اظهار داشت: طبق مطالبه معظم له نسل آینده سپاه باید یک قدم جلوتر از نسل گذشته قدم بردارند و از لحاظ بصیرت، معرفت، معنویت و اقدام درست و به هنگام آمادگی کامل و لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcbf0bf.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما