چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 27193
حجت الاسلام پناهیان:

جامعه دینی به مبلغ جریان ساز نیاز دارد

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: جریان سازی یکی از کارهای مهم مبلغ دینی است و جامعه امروز ما به مبلغ جریان ساز نیاز دارد.
جامعه دینی به مبلغ جریان ساز نیاز دارد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در همایش مبلغان عاشورایی که در سالن همایش سازمان تبلیغات برگزارشد با اشاره به اهمیت تبلیغ اظهار کرد: یک مبلغ و روحانی باید تشخیص دهد که در فتنه‌های آخرالزمان کدام موضوع برای جامعه دینی اهمیت دارد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اهمیت بصیرت افزود: علم و دانش بصیرت نمی‌آورد چون برخی علما بودند که علی رغم داشتن علم بسیار به گمراهی کشیده شدند و علت آن بی‌بصیرتی بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت تربیت در جامعه دینی بیان کرد: یکی از کارکردهای سخنرانی دینی تربیت کردن مخاطبین است، یک روحانی با سخنرانی خود شخصیت دینی مستمع را شکل می‌دهد.

کار‌شناس مسائل دینی عنوان کرد: دشمن به اهمیت کار جریان سازی پی برده است و برای آن هزینه می‌دهد، تشکیل و حمایت داعش جریانی است که دشمن سعی دارد به وسیله آن به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اهمیت جریان سازی در جامعه امروز تصریح کرد: جریان سازی یکی از کارهای مهم مبلغ دینی است، جامعه امروز ما به مبلغ جریان ساز نیاز دارد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اهداف شکل گیری داعش توسط آمریکا اظهار کرد: گسترش اسلام در دنیا سبب شد تا آمریکا با ایجاد گروهک داعش و تخریب چهره اسلام جلوی مسلمان شدن جهانیان را بگیرد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: مردم کشورمان ایمان و اعتقاد به خدا دارند شما مبلغین تلاش کنید که مردم در عمل هم دستورات خداوند را اجرا کنند.

کار‌شناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: نظم و ادب دو عنصر مهمی است که باید به ترویج آن پرداخت، مبلغان و روحانیون در ایام محرم درباره اهمیت این دو عنصر سخنرانی کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbf8b5.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما