قم نيوز : قم نیوز: گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، جلسه نقد طرح اصل هشتم « بايسته هاي فقهي و حقوقي » را روز چهارشنبه 27 ديماه برگزار می‌کند.
نقد اصل هشتم «بایسته‌های فقهی و حقوقی» در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
به گزارش قم نیوز، جلسه نقد طرح اصل هشتم « بايسته هاي فقهي و حقوقي » با هدف آگاهي بخشي و اطلاع رساني به صاحبنظران، متوليان و دست اندركاران امربه معروف و نهي از منكر در كشور در زمينه كار پژوهشي صورت گرفته در اين زمينه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و همچنين ارتقا پژوهش صورت گرفته و بازخواني مجدد آن قبل از انتشار برگزار مي شود .

بنابه اعلام گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسين جوان آراسته، استاديار اين گروه سخنران جلسه است و حجت الاسلام والمسلمين مصطفي دانش پژوه استاديار گروه حقوق دبيري اين جلسه نقد و بررسي را به عهده دارد. همچنين بنابر همين اعلام، محورهاي نشست 1. مروري كلي بر سازماندهي و ساختار كتاب ، 2. بررسي مباني امر به معروف و نهي از منكر و منابع شناخت معروف و منكر ، 3. بررسي فصول دو م، سوم و چهارم كتاب در سه حوزه امر به معروف يعني مردم نسبت به مردم ، مردم نسبت به دولت و دولت نسبت به مردم ،4. بررسي فصل پنجم در خصوص پيشنهاد تشكيل سازمان امر به معروف و نهي از منكر در كشور ذكر شده است.

شايان ذكر است جلسه علمي يادشده روز چهارشنبه 27 دي ماه سال جاري از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در قم، پرديسان، بلوار دانشگاه، جنب دانشگاه آزاد اسلامي برگزار مي شود و حضور تمامي علاقه مندان در آن آزاد است.

انتهای پیام/ 105/
https://qomnews.ir/vdcbf8b8.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما