دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 26923
از سوی فدراسیون تنیس روی میز

آشتیان سرپرست هیئت تنیس روی میز قم شد

قم نيوز : قم نیوز: حمید آشتیان از سوی فدراسیون تنیس روی میز به عنوان سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان قم انتخاب شد.
آشتیان سرپرست هیئت تنیس روی میز قم شد
به گزارش قم نیوز، فدراسیون تنیس روی میز بالاخره هیئت تنیس روی میز استان قم را از بلاتکلیفی بیرون آورد و زمام امور این رشته را در قم به حمید آشتیان سپرد.

حمید آشتیان تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت تنیس‌روی‌میز استان قم مسئولیت سرپرستی این هیئت را بر عهده دارد این مجمع در سه ماه آینده انتخاب کننده رئیس جدید هیئت تنیس‌روی‌میز قم برای مدت چهار سال باشد.

مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز قم که چندی پیش با حضور دبیر فدراسیون تنیس روی میز در قم برگزار شد در روزی پرحاشیه و در اتفاقی نادر، به دلیل تساوی آرا بدون نتیجه پایان یافت.

مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز قم با تعداد ۵ نامزد انجام شد و مهدی اکرامی مقدم، محمد عموییان، سیدرضا مسجدی، محمد بهتریان و محمد مصباحی نامزدهای نشستن بر صندلی ریاست هیئت تنیس روی میز قم بودند که اکرامی مقدم و بهتریان در هنگام برگزاری این مجمع و پیش از آغاز جمع آوری آرا به سود محمد مصباحی کناره گیری کردندو مسجدی هم در مجمع حضور نیافت.

با پایان رای گیری هر یک از دو نامزد باقی مانده ۸ رای کسب کردند و سپس، با استماع سخنان دبیر فدراسیون تنیس روی میز و بدون حضور نامزد‌ها، بار دیگر رای گیری انجام شد که باز هم آرا به تساوی در عدد ۸ رسید.

بدین ترتیب جلسه طولانی مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان قم در اتفاقی عجیب، بدون حضول نتیجه‌ای پایان یافت در ‌‌نهایت فدراسیون تنیس روی میز، حمید آشتیان را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbf9b5.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما