شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 14953
دبیر هیئت تنیس استان قم:

تنیس باز قم در تور آسیا فینالیست شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از راهیابی محمدحسین جلالیان، تنیس باز قمی به دیدار نهایی رقابت های تور تنیس آسیا خبر داد.
تنیس قم
تنیس قم
به گزارش قم نیوز،  سیدمقتدا خاتمی اظهار داشت: در حالیکه تنیس بازان مستعدی در رده سنی زیر 14 سال از استان های مختلف به نمایندگی از استان های مختلف کشورمان در قالب تیم ملی ایران در رقابت های تور تنیس قهرمانی آسیا حضور دارند، قمی ها نیز فروغ قابل توجهی تا این لحظه داشته اند.
 
وی ادامه داد: به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم چهار تنیسور در این دوره از مسابقات حضور دارند که خوشبختانه از بین آنها یک نفر در جمع هشت نفر برتر بخش انفرادی و در جمع چهار تیم راه یافته به بخش دوبل قرار گرفته است.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا، ابراز داشت: با پایان پنجمین روز رقابت های تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در بخش پسران نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند که خوشبختانه یک تنیس باز قم نیز بین آنها حضور دارد.
 
وی یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تنیس کشورمان پنجمین روز رقابت های تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در بخش پسران و به میزبانی کشورمان در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد و در نهایت امیر محمد ادب‌جو از کشورمان موفق شد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت های آسیایی را بدست بیاورد.
 
خاتمی با اشاره به نتایج بخش انفرادی بیان کرد: در این بخش محمد علی سهیب زادا از پاکستان بر مسیح هژبری از کشورمان غلبه کرد در حالی که امیر محمد ادب جو و محمدحسین جلالیان دو نماینده کشورمان نیز به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه جلالیان نماینده قم نتیجه را واگذار کرد.
 
وی با بیان اینکه پارسا یزد خواستی از کشورمان مقابل نماهمان از هند مغلوب شد و در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی کیا کهنمویی از کشورمان نتوانست مقابل علی دوانی از بحرین نتیجه بگیرد و نماینده بحرین به پیروزی رسید.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: همچنین یک دیدار در بخش دو نفره نیز برگزار شد که تیم دو نفره علی دوانی از بحرین و محمد علی سهیب زادا از پاکستان موفق شدند تیم دو نفره امیر محمد ادب جو و پارسا یزد خواستی را از پیش رو بردارد و به دیدار نهایی برود.
 
وی خاطرنشان کرد: در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بخش دو نفره تیم محمدحسین جلالیان از قم با کیا کهنمویی از آذربایجان غربی توانست حریف خود را شکست داده و به عنوان دومین تیم دو نفره به دیدار نهایی بخش دوبل صعود کند.
 
خاتمی با بیان اینکه این رقابت ها در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود و محمدحسین جلالیان یکی از چهار تنیس باز قمی در این مسابقات به شمار می رود، افزود: بدین ترتیب در بخش دو نفره تیم دو دوبل علی دوانی از بحرین و محمد علی شهبازاد از پاکستان با تیم دو نفره محمد جلالیان و کیا کهنمویی در فینال دو نفره مسابقه می دهند.


انتهای پیام/122
 
 
https://qomnews.ir/vdcbf9b8.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما