پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 31963
راه‌آهن تیم خود من است و دوستانم این تیم را خریده‌اند

دایی: غمخوار جز بدهی بالا آوردن کاری در صبا انجام نداده است

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم فوتبال صبای قم مدعی شد، اکبر غمخوار جز بدهی بالا آوردن کاری در این باشگاه صورت نداده است.
دایی: غمخوار جز بدهی بالا آوردن کاری در صبا انجام نداده است
به گزارش قم نگار، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی فردا بازی سختی برای ماست و ما به نتیجه بازی قبل گسترش فولاد نگاه نمی‌کنیم. این تیم از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر است و در بازی قبل هم استحقاق شکست را نداشت.

«در بازی با نفت می‌توانستیم برنده باشیم»، وی با بیان این جمله افزود: امیدوارم فردا با حمایت مردم قم بتوانیم نخستین سه امتیاز فصل را دشت کنیم. ما به حمایت مردم نیاز مبرمی داریم و اگر در استادیوم خالی بازی کنیم انگار میهمان هستیم. باید از این ظرفیت در قم استفاه شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در هفته اخیر تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان ما از هر نظر آماده هستند. می‌خواهیم هر سه امتیاز بازی برابر گسترش فولاد را به دست آوریم.

دایی بیان کرد: در دیدار برابر گسترش فولاد برای کسب پیروزی به میدان می‌آییم. این بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و می‌توانیم با برتری در آن پنج امتیازی شویم. از نقاط ضعف و قوت تیم گسترش فولاد شناخت کافی داریم و روی نقاط ضعف خود کار کرده‌ایم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: فرشید باقری این هفته با تیم تمرین نکرد و فکر می‌کنم او در بازی فردا با ما نباشد، اما عبدالکریم اسلامی به تمرینات تیمی برگشته است. خوشبختانه تیم کم کم شرایط بهتری پیدا می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صبا تصریح کرد: واقعیت این است که تیم ما کم تمرین کرده است، اما به تدریج در حال پیشرفت هستیم و فکر می‌کنم در بازی‌های آینده این نقص برطرف شود. با توجه به ظرفیتی که تیم ما دارد نتایج خوبی خواهیم گرفت.

دایی در مورد تساوی با نفت خاطرنشان کرد: شرایط بازی برابر نفت به ما اجازه نمی‌داد آن‌طور که می‌خواهیم بازی کنیم. نفت تیم قدرتمندی بود که مهره‌های فوق‌العاده‌ای داشت و تاکتیکی که در بازی با نفت به کار گرفتیم بستگی به حریف داشت. نفتی‌ها تیم آماده تری نسبت به ما بودند.

وی افزود: در بازی‌های گذشته بیش از ۶۰ درصد بازیکنان ما، نفرات جدید تیم بودند و حدود چهار نفر از ۱۱ نفر صبا، بازیکن تازه وارد بوده‌اند. ما نیاز به زمان داریم تا مشکلات تیم را حل کنیم و به نظر من یک امتیاز از بازی با نفت، نتیجه خوبی بود.

سرمربی صبا در مورد کناره گیری مهدی تارتار از مربیگری صبا گفت: تارتار از دوستان خوب من و مربی بزرگی است و خوشحال بودیم که در کنار هم بودیم، اما تارتار در مورد مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسید و استعفای وی به دلیل عدم توافق مالی بود.

دایی در واکنش به برخی شایعات پیرامون خداحافظی‌اش با صبا و حضور قلعه‌نویی در این تیم عنوان کرد: من آقای موسوی را پیش از این نمی‌شناختم، اما در همین مدت کوتاه متوجه شدم که وی شخصی وارسته است. افتخار من این است که در صبا هستم. البته راه‌آهن تیم خود من است و دوستانم این تیم را خریده‌اند.

وی بیان کرد: به من پیشنهاد پنج سال مربیگری در راه‌آهن را داده بودند، اما من به صبا یاعلی گفتم و قراردادم را هم بسته‌ام و معرفت و مرام اجازه نمی‌دهد که از صبا بروم. فقط در یک صورت ممکن است از صبا جدا شوم که آنهم این است که مرا نخواهند. در حال حاضر هم با تمام وجود در خدمت صبا هستم.

سرمربی صبا در مورد اظهارات اخیر اکبر غمخوار تصریح کرد: غمخوار از دوستان من است و فکر نمی‌کنم غمخوار این صحبت را کرده باشد و از ایشان دور است. در حالی که نه من غمخوار را دیده‌ام و نه موسوی وی را دیده و من قراردادم را یک روز مانده به شروع لیگ با صبا امضا کردم، می‌خواهم از غمخوار بپرسم در مدت یک سالی که در صبا بوده جز اینکه این باشگاه بدهی بالا بیاورد چه کاری انجام داده است؟!

دایی گفت: غمخوار، سیروس محجوب، یار غارش را به صبا آورد و این تیم را روی هوا نگه داشت و در ‌‌نهایت ما به این تیم آمدیم و در دو هفته تیم را جمع کردیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcbf9bf.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما