يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 25483

مسابقات فوتبال ساحلی در قم برگزار می‌‌شود

قم نيوز : قم نیوز: هیئت فوتبال استان قم با توجه به تلاش برای احداث نخستین زمین فوتبال ساحلی، نخستین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی قم را برگزار می‌کند.
مسابقات فوتبال ساحلی در قم برگزار می‌‌شود
به گزارش قم نیوز، بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ای که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در عرصه بین‌المللی به دست آورد و توانست در جدال با تیم‌های قدرتمند ساحلی فوتبال جهان با ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول و از آن مهمتر با کسب نتایج شایسته قدرت فوتبال ساحلی ایران را به نمایش بگذارد اکنون تمامی دست اندرکاران این رشته مصمم به توسعه فوتبال ساحلی در کشور هستند.

همچنین موفقیت‌های قابل توجهی که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات برون‌مرزی کسب کرده بسیاری از هیئت‌های استانی فوتبال کشور و تیم‌های باشگاهی فعال در فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان را به صورت خودکار به راه‌‌اندازی فوتبال ساحلی تشویق کرده است.

در استان قم نیز تلاش‌های خوبی از سوی هیئت فوتبال این استان برای راه‌اندازی رسمی رشته فوتبال ساحلی در حال انجام است، به خصوص از زمان حضور مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فدارسیون فوتبال در قم این حرکت کمی جدی‌تر شده است.

هیئت فوتبال استان قم به ریاست کریم بهرامی در دو سال اخیر گام‌های خوب و مثبتی در مسیر پیشرفت برداشته است و تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تحول و توسعه فوتبال و فوتسال، تلاشگران این هیئت را به اهتمام برای راه‌اندازی فوتبال ساحلی نیز واداشته است.

با حضور مهدی تاج رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور در قم، مسئولان هیئت فوتبال قم از این شخصیت مهم فوتبال کشور قول همه‌گونه همکاری در زمینه پیش‌بینی بودجه و احداث زمین فوتبال ساحلی را در قم گرفتند و قرار شد به زودی اقدامات لازم در این زمینه صورت بپذیرد.

البته پیش از آنکه هیئت فوتبال استان قم اقدام به را‌ه‌اندازی زمین فوتبال ساحلی را در قم انجام بدهد برخی دیگر از ارگان‌ها نظیر شهرداری و سپاه قم در این زمینه پیش‌گام شده‌اند و در اردیبهشت ماه امسال مجموعه ورزشی ساحلی به همت شهرداری قم و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم در منطقه جمکران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مجموعه به همت شهرداری قم و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برای انجام تمرینات و برنامه‌‌های متنوع ورزشی در رشته‌های همچون فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و هند بال ساحلی راه اندازی شده است و امکانات خوبی نیز در خود دارد.

فاز نخست این مجموعه ورزشی امروز افتتاح شده است ولی به دلیل فضای مناسبی که دارد در همین ابتدای امر چند تیم باشگاهی درخواست کرده اند که در این فضا حضور یابند و تمرین خود را انجام بدهند در حالی که مساحت این مجموعه ورزشی را هزار مترمربع است.

همچنین در خرداد ماه امسال به همیت سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم افتتاح نخستین زمین استاندارد فوتبال ساحلی سپاه پاسداران در قم صورت گرفت در شرایطی که تمام استانداردهای بین‌المللی مانند ابعاد زمین، اندازه‌ دروازه‌ها، جنس و مقدار ماسه و ... در ساخت و آماده سازی زمین رعایت شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbfab5.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما