چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 36463
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم خبر داد

برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از برگزاری رقابت‌های لیگ والیبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی قم خبر داد.
برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در قم
به گزارش قم نیوز، نسرین رامین اظهار کرد: رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال با شرکت هشت تیم مدعی به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب مجوز صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال زنان ایران در دو گروه چهار تیمی تقسیم‌بندی شده‌اند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و البته در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می‌دهند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: در گروه نخست این دوره از پیکارها که تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم نیز حضور دارد و به همراه سه نماینده دیگر از استان‌های فارس، سمنان و کردستان از امروز به مدت سه روز به رقابت خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این چهار تیم دیدارهای خود از دور رفت مرحله گروهی فصل جاری مصاف مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور را در آذر ماه سال جاری پشت سر گذاشته‌اند و اکنون در دور برگشت برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

رامین عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی این مسابقات در گروه نخست مقدماتی به میزبانی شهرستان شاهرود به انجام رسید و تیم بانوان کات شاهرود پذیرای سه تیم دیگر حاضر در این گروه بود.

وی یاد آور شد: تیم بانوان مجتمع ایرانیان قم در دیدارهای مرحله قبل عملکرد بسیار خوبی داشت و به لطف خدا، تدابیر کادر فنی خود و همچنین همت و تلاشی که تک تک بازیکنان داشتند با شکست دادن هر سه حریف خود به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی ایستاد.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تاکید کرد: هم کادر فنی و هم بازیکنان تیم مجتمع ایرانیان قم به خوبی می‌دانند که در بازی‌های دور برگشت به مراتب کار سخت‌تری نسبت به نیم‌فصل نخست مرحله گروهی پیش‌رو داریم زیرا حریفان تمام توان خود را برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی به کار می‌گیرند.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی در گروه نخست از امروز چهارشنبه هفتم بهمن ماه به مدت سه روز به میزبانی تیم بانوان مجتمع ایرانیان قم در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام خواهد رسید.

رامین عنوان کرد: طبق برنامه قرار است چهار تیم بانوان مجتمع ایرانیان قم، بلفا فارس، کات شاهرود و آکادمی والیبال بیجار به نمایندگی از استان کردستان در این مرحله با یکدیگر رقابت کنند تا دو تیم با احتساب امتیازات مجموع دیدارهای رفت و برگشت از این گروه به مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال بانوان قهرمانی باشگاه‌ها‌ی کشور صعود کنند.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbfabf.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما