جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 52483
منبع : خبرگزاری فارس
با استعفاي طاهريان از رياست هيات ژيمناستيك قم:

مادر ورزش‌ها در قم بلاتكليف است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ژيمناستيك استان قم تنها چند ماه بعد از برگزاري مجمع انتخابات اين هیأت‌ ورزشي از اين مسووليت استعفا كرد.
مادر ورزش‌ها در قم بلاتكليف است
مادر ورزش‌ها در قم بلاتكليف است
به گزارش قم نیوز، در بیست و پنجمین روز اسفند ماه سال 1395 بود که 6 ماه بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست غلامرضا ملکی رئیس سابق هیأت‌‌‌ ژیمناستیک استان قم، برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم، مجمع انتخابات این هیأت‌‌‌ ورزشی به منظور تعیین رئیس چهار سال آینده برگزار شد.

مجمع انتخابات به منظور تعیین رئیس هیأت‌‌‌ ژیمناستیک استان قم با حضور جمیله سروری نایب‌رئیس فدراسیون این رشته و همچنین حسن عابدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد و اعضای مجمع علیرضا طاهریان را به عنوان رئیس چهار سال آینده این هیأت‌‌ برگزیدند.

در این مجمع حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ‌رئیس مجمع و جمیله سروری نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک نایب‌رئیس مجمع بودند و به همراه این افراد، مجموعا 13 نفر واجد شرایط رای بودند و با هشت رای علیرضا طاهریان را تا سال 1399 به عنوان رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک قم انتخاب کردند.

در مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک استان قم 15 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات و دادن رای بودند که از جمع آنها دو نفر به محسن قدیری، پنج نفر به محمد مهدی سلطانی و هشت نفر نیز به علیرضا طاهریان رای دادند تا طاهریان چهار سال رئیس هیأت‌‌ ژیمناستیک قم شود اما طاهریان مدت کوتاهی بعد از انتخابات از مسوولیت خود کنار رفت.

گویا حواشی مختلف و مشکلات و محدودیت‌هایی که از مدت‌ها قبل در ژیمناستیک قم به گوش می‌رسید، موجب شد تا علیرضا طاهریان در نامه‌ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و رئیس فدراسیون این رشته، از مسوولیت خود رسما کناره‌گیری کند.

این در حالی است که همزمان بتول‌السادات رفیعی‌پور نیز از مسوولیت نایب‌رئیس هیأت‌ ژیمناستیک قم کناره‌گیری کرده بود اما با استعفای رفیعی‌پور مخالفت شده و وی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و خبرها حکایت از معرفی اکبری دبیر هیأت‌ ژیمناستیک قم به عنوان سرپرست جدید این هیأت‌ تا زمان برگزاری مجمع انتخابات جدید ژیمناستیک به عنوان رشته ورزشی مادر دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfabs.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما