شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 29353
دبیر هیئت ووشوی قم:

مدرسه ووشو برای نخستین‌بار در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ووشوی قم با بیان اینکه طلاب ووشوکار در قم روی رینگ می‌روند گفت: مدرسه ووشو برای نخستین بار در قم راه اندازی می‌شود.
مدرسه ووشو برای نخستین‌بار در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی اظهار داشت: مسابقات ووشوی طلاب استان قم در شرایطی برگزار می‌شود که جمع زیادی از خانواده ووشوی قم را طلاب تشکیل می‌دهند و قرار است مسابقات ویژه طلاب با همکاری هیئت ووشوی قم در سالن شهید برجعلی‌زاده قم برگزار شود.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش ساندا و تالو برگزار می‌شود و برگزاری این مسابقات نقش پررنگ ورزشکاران طلبه را در توسعه ورزش قهرمانی و حضور این قشر در میان ورزشکاران و ورزش دوستان نشان می‌دهد و هیئت ووشو از توسعه این رشته در میان طلاب حمایت می‌کند.

دبیر هیئت ووشوی قم گفت: ۳ عضو تیم وشوی قم در مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه به تیم ملی ووشوی بانوان دعوت شده‌اند که خدیجه رضایی، پروانه صادقی و معصومه شفاهی ووشوکاران بانوی قمی در تمرینات تیم ملی ووشوی بانوان را تشکیل می‌دهند.

رشیدی بیان کرد: رشته‌های ورزشی مدال‌آور برای هر استانی برند محسوب می‌شود و امیدواریم از سوی مسئولان نگاه ویژه‌ای به سوی رشته‌های مدال آور باشد و هیئت‌هایی که در حال حاضر دارای قهرمانان بین المللی و دارای بخت مدال آوری در جهان و المپیک هستند مورد توجه خاص باشند.

وی عنوان کرد: کسب عناوین ملی و بین المللی برای هر هیئت ورزشی خوشحال‌کننده است، اما واقعیت این بوده که باید با توجه بیشتری به دنبال حفظ قهرمانان باشیم به عبارت دیگر قهرمان پس از کسب مدال مورد پشتیبانی قرار گیرد تا به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

دبیر هیئت ووشوی قم تصریح کرد: قصد داریم از ابتدای سال ۶۹۴ برای نخستین بار مدرسه ووشو را در قم راه اندازی کنیم و برنامه ما این است که حداقل ۲ یا ۳ مدرسه ووشو در قم راه‌اندازی شود و بدون شک راه اندازی مدرسه ووشو یک اقدام موثر برای رشد این رشته در رده‌های سنی پایه و سرمایه گذاری برای آینده است.

رشیدی درباره علت ضعف بخش تالو نسبت به ساندا در قم خاطرنشان کرد: علت اصلی عقب ماندنی تالو نسبت به ساندا مشکل فضای تمرینی و مسابقاتی برای تالوکاران بوده است و در صدد هستیم که این مشکل را رفع کرده و احیای تالو را از سال آینده با قدرت در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/ 132
https://qomnews.ir/vdcbffb5.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما