دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 36373
طی پاییز امسال

۳۹۲ مجوز وام مشاغل خانگی در قم صادر شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از صدور ۳۹۲ مجوز وام مشاغل خانگی در این استان طی پاییز سال جاری خبر داد.
۳۹۲ مجوز وام مشاغل خانگی در قم صادر شد
به گزارش قم نگار، احمد عطارنیا اظهار داشت: به موجب ماده هفت قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و به استناد ماده ۶ دستور العمل اجرایی قانون مذبور در سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۳۹۰ مجوز فعالیت مشاغل خانگی از سوی این اداره کل صادر شده است.

وی گفت: حمایت از کسب و کارهای خانگی و ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی از مهمترین برنامه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم ادامه داد: بدین منظور در اجرای طرح و قانون حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی در سه ماهه سوم امسال، ۳۹۲ مجوز تسهیلات وام مشاغل خانگی جهت متقاضیان صادر و آنان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

عطارنیا بیان کرد: از ۳۹۲ مجوز فعالیت مشاغل خانگی صادره ۳۰۸ نفر در رشته خیاطی، ۵۰ نفر در رشته تایپ، ۱۷ نفر در رشته حسابداری، هفت نفر در نقشه کشی و پنج نفر در رشته کاموا بافی، ۲ نفر در رشته عروسک سازی و رشته‌های تعمیرات تلفن، گل‌سازی و مکرومه بافی هر کدام یک نفر مجوز فعالیت مشاغل خانگی از این اداره کل دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbffbf.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما