شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 39343
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم خبر داد

برگزاری کارگاه تخصصی بازآموزی مربیان شنا در قم

قم نيوز : قم نیوز، رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری کارگاه تخصصی بازآموزی مربیان شنا در قم خبر داد.
برگزاری کارگاه تخصصی بازآموزی مربیان شنا در قم
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین‌جمال اظهار کرد: تمام مربیانی که امسال قصد فعالیت در عرصه مربیگری رشته شنا را دارند صد درصد باید در کارگاه بازآموزی مربیان شنا قم حضور داشته باشند و گواهی شرکت در این دوره را از هیأت شنا، شیرجه و واترپلو دریافت کنند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر استخرهای متعددی در سطح شهر قم داریم که برخی از آنها متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان قم، برخی دیگر در اختیار اداره کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر توسط بخش خصوصی راه‌اندازی و بهره‌برداری شده‌اند.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم بیان کرد: استخرهای سطح شهر قم در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند، البته تنها یک استخر اختصاصی در شهر قم ویژه بانوان داریم که استخر مجموعه تفریحی ورزشی بوستان نرگس در منطقه صدوق قم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، بالطبع امکان استفاده از استخرهای شنا در ساعات بعد از افطار وجود دارد و به غیر از استخر نرگس که متعلق به بانوان است، سایر استخرهای فعال سطح شهر قم، آمادگی میزبانی و پذیرایی از علاقمندان به شنا را دارند.

حسین‌جمال بیان کرد: مدتی است که هوای شهر مقدس قم رو به گرما رفته و با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و ایام اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان به ویژه دانش‌آموزان، قطعا از این به بعد روزهای پرکاری پیش‌روی دوستان و همکاران ما در رشته شنا خواهد بود.

وی یادآور شد: ما برای اینکه بهترین خدمات به علاقمندان به شنا در فصل اوقات فراغت و تابستان ارائه شود، هر ساله برای برگزاری دوره بازآموزی مربیان شنا قم برنامه‌ریزی می‌کنیم و این دوره با حضور تمام مربیان فعال در شنا قم با حضور مدرس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم تاکید کرد: به تمام مربیانی که قصد فعالیت در عرصه مربیگری شنا در سال جاری را دارند گفته‌ایم که باید در این دوره بازآموزی شرکت کرده و گواهی آن را دریافت کنند، در غیر این‌صورت اجازه ادامه فعالیت مربیگری به آنها داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: رشته شنا با توجه به میزان بالای مراجعه در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت، گاهی اوقات با افراد سودجو و منفعت‌طلب دست به گریبان است اما برای این کار نیز راهکاری اندیشیده‌ایم و اجازه نخواهیم داد کسی از اعتماد ارزشمند مردم قم و عموم شهروندان به هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم سوءاستفاده کند.

حسین‌جمال در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری دوره بازآموزی مربیان شنا قم، اظهار کرد: این دوره آموزشی با تدریس استاد حامد رضاخانی مدرس رسمی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشورمان و از امروز به میزبانی سالن همایش‌های خانه علوم و فنون واقع در چهارراه آیت‌الله غفاری، خیابان ایستگاه راه‌آهن قم، بین کوچه‌های هفتم و نهم این کارگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbffbf.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما