چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 52393
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: قوانین مزاحم اصلاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به برخي قوانين مزاحم در راستاي جذب سرمايه گذاري گفت: پيگيري اصلاح قوانين جذب سرمايه گذاري در دستور كار مديران استان قرار دارد.
استاندار قم: قوانین مزاحم اصلاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در نشست صمیمی با جوانان کارآفرین و سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی استان قم، 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک را به همه فعالین در این حوزه تبریک گفت.

استاندار قم در ادامه مشکلات صنایع را دو بخش ملی و استانی را مورد توجه قرار داد و افزود: در روش اجرای برخی قوانین و تعامل مدیران اجرایی دستگاه‌ها باید نگاه ملی نهادینه شود.

وی اضافه کرد: با وجود برخی موانع تولید، شاهد فعالیت در خور تقدیر کارآفرینان هستیم که به امر تولید و توسعه اشتغال مبادرت دارند.

نماینده عالی دولت در استان قم حضور کارآفرینان جوان و پیشکسوت در کنار هم در حوزه تولید و کار آفرینی را ظرفیتی مناسب دانست و اظهار کرد:  مسیر رشد صنعت جامعه در گرو به‌کارگیری تجربه و تخصص با روش‌های علمی هموار می‌شود.

وی عزم حاکمیت را بر شناسایی مشکلات و موانع سرمایه گذاری و تولید دانست و افزود: انعکاس موانع در سطح ملی به مراجع ذیصلاح کشوری و پیگیری روند هر فرآیند تا تهیه قانون مورد نظر نیز در دستور کار مدیران است.

استاندار قم همچنین با اشاره به معافیت‌های مالیاتی در مورد صادرات، دستور پیگیری این برای تحقق این معافیت‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbffbs.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما