دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 51303
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) خبر داد

اعزام سفیران کریمه به هشت کشور مختلف

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از اعزام کاروان‌های سفیران کریمه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به 10 استان و هشت کشور مختلف خبر داد.
اعزام سفیران کریمه به هشت کشور مختلف
اعزام سفیران کریمه به هشت کشور مختلف
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام صفر فلاحی در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، ‌با بیان اینکه حضرت معصومه(س) حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارد، تصریح کرد: حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) خاستگاه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات گسترده در سطح استان قم و کشور اضافه کرد: آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) 80 برنامه محوری را در حوزه‌های فرهنگی با مشارکت مجموعه‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی دنبال می‌کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد:‌ استقبال از کاروان خادمان آستان‌های مقدس حضرت شاهچراغ(ع) و امام رضا(ع)، برگزاری مراسم میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و تعویض پرچم حرم مطهر از برنامه‌های نخستین روز دهه کرامت خواهد بود.

وی از برگزاری آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) همزمان با صبح روز میلاد این بانوی کریمه و با حضور تولیت‌های اماکن مقدس جهان اسلام و شخصیت‌های مختلف ملی و استانی یاد کرد و گفت: اعزام کاروان‌های سفیران کریمه به 10 استان و هشت کشور مختلف از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

فلاحی از حضرت معصومه(س) به عنوان دختر نمونه آل‌الله نام برد و ادامه داد: همایش‌های ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود تا بتوانیم بانوی کریمه اهل بیت(ع) را به عنوان یک اسوه و الگو به دختران و بانوان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه جشن میلاد حضرت معصومه(س) در میدان آستان حرم مطهر برگزار می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ شاد بودن در شادی اهل بیت(ع) به عنوان یکی از محوریت‌های این جشن خواهد بود چرا که تا کنون در ایام شادی اهل بیت(ع) نتوانسته ایم به شیوه مطلوبی مردم را به سمت شادی مورد پسند ائمه اطهار(ع) دعوت کنیم.

فلاحی از وجود هماهنگی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی استان قم در راستای اجرای برنامه‌های دهه کرامت یاد کرد و گفت: طرح کمپین شاد باشیم امسال با رویکرد ساماندهی حمایت‌های مردمی در راستای حمایت از نیازمندان دنبال می‌شود؛‌ امیدواریم امسال بتوانیم با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برنامه‌های مختلف دهه کرامت به ویژه این طرح را به شیوه مطلوبی انعکاس دهیم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbffbs.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما