چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 29083
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

دفتر تسهیل خدمات احیای بافت فرسوده در قم راه اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن اعلام راه اندازی دفتر تسهیل گری خدمات احیای بافت فرسوده در شهر قم گفت: در اسفندماه سال جاری منزل تاریخی یزدان پناه واقع در محله باغ پنبه به دفتر تسهیل گری خدمات احیای بافت فرسوده اختصاص می یابد.
دفتر تسهیل خدمات احیای بافت فرسوده در قم راه اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محسن بهشتی اظهار داشت: در راستای خدمتگزاری به مراجعان احیای بافت فرسوده شهر قم، دفتر تسهیل‌گری در منزل تاریخی یزدان پناه راه اندازی می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به ساماندهی مراجعات مردمی احیای بافت فرسوده که پیش از این در قانون، دفا‌تر خدمات نوسازی محلات نامگذاری شده بود، که جهت تجمیع امور خدمتی در این خصوص دفتر تسهیل‌گری احیای بافت فرسوده شهر قم تا نیمه نخست اسفندماه سالجاری دایر می‌گردد.

بهشتی افزود: مکان این امر، منزل تاریخی یزدان پناه واقع در محله باغ پنبه با حضور نمایندگانی از وزارت متبوع یعنی شرکت عمران بهسازی شهری ایران، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین نماینده‌ای از شهرداری قم تشکیل و به امور خرید و فروش، صدور پروانه و دیگر امور مربوط به اجرای پروژه احیای بافت فرسوده در قم اقدام خواهند نمود.

وی در پایان اظهار داشت: از آنجا که بخش مهمی از سیاست گزاری‌های دولت تدبیر و امید در راستای تامین مسکن، بر احیای بافت فرسوده متمرکز می‌باشد، ضرورت ساماندهی و تسهیل خدمات رسانی به مراجعان محترم از اولویت‌های احداث دفتر تسهیل‌گری احیای بافت فرسوده در قم می‌باشد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcbfgb5.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما