سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 52023
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

2 نقره رهاورد رزمي‌كاران قم از پيكارهاي جهاني ووينام

محمدزاده: مدال‌آوران قم پاداش مي‌گيرند
قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم گفت: رزمي‌كاران قم در دو بخش مردان و بانوان موفق به كسب دو مدال نقره از پيكارهاي جهاني 2017 ووينام شدند.
2 نقره رهاورد رزمي‌كاران قم از پيكارهاي جهاني ووينام / محمدزاده: مدال‌آوران قم پاداش مي‌گيرند
2 نقره رهاورد رزمي‌كاران قم از پيكارهاي جهاني ووينام / محمدزاده: مدال‌آوران قم پاداش مي‌گيرند
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: چهار سال قبل که چهار تن از ووینام‌کاران قم شامل سه نفر در تیم ملی مردان و یک رزمی‌کار در تیم ملی بانوان به رقابت‌های جهانی فرانسه اعزام شدند، هر چهار نماینده اعزامی قم موفق به کسب مدال شدند.

وی اضافه کرد: امسال رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان به میزبانی کشور هند به انجام رسید و سه رزمی‌کار به نمایندگی از هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم به این پیکارها اعزام شدند و خوشبختانه دو مدال نقره حاصل تلاش نمایندگان شایسته ووینام قم بود و بار دیگر این رشته برای قمی‌ها افتخار آفرینی کرد.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور رزمی‌کاران کشورهای مخلتف سطح بالایی داشت، علی مختاری در وزن منهای 57 کیلوگرم و مریم داورپناه در همین وزن از پیکارهای بخش بانوان به دو مدال ارزشمند نقره دست پیدا کردند و با استقبال پرشور مسوولان و خانواده بزرگ رزمی به شهر قم بازگشتند.

وی این نتیجه را برای جامعه ورزش رزمی استان قم نتیجه مطلوبی دانست و ابراز کرد: اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی 2017 در کشور هند، زیر نظر شورای برون‌مرزی و کاملا رسمی انجام شد، به طوری که مدال آوران این مسابقات هم پاداش دارند و هم تسهیلات می‌گیرند.

محمدزاده یاد آور شد: این در حالی است که بسیاری از اعزام‌های بین‌المللی فاقد این ویژگی‌ها هستند و این نشانگر ارزش مدال‌های مسابقات جهانی ووینام است، اگر سایت فدراسیون ورزش‌های رزمی از عنوان تیم ملی برای ووینام استفاده نکرده قصور و کوتاهی بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ یک از سبک‌های زیر مجموعه ورزش‌های رزمی عضو ثابت بازی‌های آسیایی نیستند اما خوشبختانه در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، رشته پنچاک سیلات به عنوان سبکی که متعلق به میزبان است در مسابقات حضور دارد و ما نیز به طور جدی برای کسب سهمیه هر دو بخش مردان و بانوان در پنچاک سیلات بازی‌های آسیایی سال آینده تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcbfgbs.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما