چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 26563

تبیین سبک زندگی از اهداف بسیج سازندگی

قم نيوز : قم نیوز: مسوول بسیج سازندگی قم گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی درجامعه به عنوان یکی از اهدافی است که این سازمان پیگیر آن است.
تبیین سبک زندگی از اهداف بسیج سازندگی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه قم ، حسین فرهادی در گفت وگویی اضافه کرد: بسیج سازندگی تمام تلاش خود را برای پیاده شدن سبک زندگی اسلامی در کشور انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این سازمان دقیقا نقطه مقابل حملات و فشارهای اخیر دشمن علیه ملت ایران می باشد.

وی دو هدف مهم دیگر بسیج سازندگی را خدمت رسانی و محرومیت زدایی از نقاط محروم ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که دشمنان با این فشارها و تحریم ها اقتصاد مملکت را هدف قرار داده اند تا در داخل کشور نارضایتی درونی را به وجود بیاورند.

فرهادی با بیان اینکه دشمن به دنبال زمین گیر کردن نظام جمهوری اسلامی است ، اظهار داشت: آنها در مسائل زیادی کارشکنی کردند ولی نتیجه آن همبستگی هرچه بیشتر مردم شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طرق مختلف به کشور نفوذ کرده است، اعلام کرد: یکی از این نفوذ ها ، قوانین غربی است که باید آنها را شناسایی کنیم و اصلاحاتی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: دولت و مجلس باید دست به دست هم دهند و بسیج سازندگی هم در این راستا فعالیت هایی را انجام می دهد تا قوانینی که مخل تولید ملی و سد راه تولید در کشور است را شناسایی نماید.

بسیج سازندگی قم سال گذشته ۲۳ پروژه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی دراین استان آغاز کرده که انتقال آبرسانی روستای صادق آباد بخش دستجرد و روستای کوه سفید دربخش قمرود با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال ،تکمیل مسجد روستای سراجه دربخش قنوات و مسجد ونارچ در بخش کهک و مسجد باقرآباد بخش جعفریه قم با اعتبار ۳۷۰ میلیون ریال از جمله طرح های در دست اجرا است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbfsb5.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما