دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 43573
منبع : خبرگزاری فارس
هفته دهم لیگ برتر فوتسال

یاسین‌پیشرو قم از طرح و توسعه الوند 3 امتیاز گرفت/ پنجمین پیروزی قمی‌ها بعد از 3 هفته ناکامی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم پنجمین پیروزی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را بعد از سه باخت متوالی به دست آورد.
یاسین‌پیشرو قم از طرح و توسعه الوند 3 امتیاز گرفت/ پنجمین پیروزی قمی‌ها بعد از 3 هفته ناکامی
به گزارش قم نیوز، شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای فرار از شرایط نامساعد هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال که به واسطه ثبت سه باخت متوالی در کارنامه آنها به وجود آمده بود، در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با انگیزه بسیار بالا به مصاف تیم انتهای جدولی طرح و توسعه الوند قزوین رفتند و به پیروزی رسیدند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دهمین مسابقه خود در چارچوب بازی‌های هجدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال به دنبال برتری برابر تیم انتهای جدولی طرح و توسعه الوند قزوین به میدان رفت و با ارائه یک بازی کاملا هجومی سه امتیاز با ارزش این دیدار را کسب کرد.

هفته دهم مسابقات فصل جاری لیگ بر‌تر فوتسال عصر امروز در نقاط مختلف کشور برگزار شد و سرخ‌پوشان یاسین‌پیشرو قم در حالی که بعد از سه باخت متوالی در هفته‌های هفتم، هشتم و نهم شرایط خوبی نداشتند، تیم نه‌چندان مطرح طرح و توسعه الوند قزوین را از پیش‌رو برداشتند.

نتایج ضعیف تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته‌های اخیر لیگ برتر شرایط را برای این تیم بسیار دشوار کرده بود و در حالی که این تیم در مقطعی از فصل مدعی قهرمانی محسوب می‌شد با سه باخت متوالی از جمع بالای جدولی‌ها خارج شده بود اما بار دیگر در شرایط خوب جدول قرار گرفت.

یاسین‌پیشرو قم و طرح و توسعه الوند قزوین در حالی امروز برابر یکدیگر صف آرایی کردند که اوضاع و احوال نماینده قم در لیگ بر‌تر رو به راه نبود، چراکه آخرین بار یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر سه هفته قبل تیم لبنیات ارژن فارس را شکست داده بود و باخت مقابل تیم‌های مس سونگون‏، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران این تیم را به جمع تیم‌های نیمه پائین جدول برده بود تا اینکه در هفته دهم شرایط تغییر کرد و نماینده قم با کسب یک برد شیرین در مقابل تیم طرح و توسعه الوند به پنجمین برد این فصل دست یافت.

این بازی در حالی با برتری سه بر دو به سود تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به پایان رسید که نیمه نخست با تساوی یک بر یک در جریان بود اما در نیمه دوم شاگردان محمدرضا حیدریان دو بار متوالی دروازه حریف را گشودند و سه بر یک پیش افتادند تا اینکه یک گل دیگر از تیم حریف در لحظات پایانی، این بازی را در نهایت به نفع نماینده قم رقم زد.

در این بازی تیم طرح و توسعه الوند قزوین توسط امید طالبی و حامد عبداللهی دو بار موفق به گشودن دروازه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم شد اما امین مجیدی‌پور، هاشم فرج‌زاده و کاپیتان تیم یاسین‌پیشرو قم یعنی سعید قاسمی برای نماینده قم گلزنی کردند و یاسین‌پیشرو سه امتیاز شیرین از این دیدار کسب کرد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم هم‌اکنون با کسب 16 امتیاز تیم رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و در 10 مسابقه خود در لیگ بر‌تر فوتسال پنج پیروزی به دست آورده و چهار بار نیز باخته تا بار دیگر در جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشته باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbfsba.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما