دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 12883
منبع : قم نیوز

پاسخگویی به ۴۵۰ تماس روزانه توسط سامانه ۱۳۷

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز سامانه ۱۳۷شهرداری قم گفت: طی دو روز پایانی سال ۹۱ و سه روز نخست سال جاری به طور میانگین۴۵۰ تماس در روز با این سامانه برقرار و به همه آنها جواب پاسخ داده شده است.
پاسخگویی به ۴۵۰ تماس روزانه توسط سامانه ۱۳۷
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با اشاره به فعالیت همیشگی سامانه ۱۳۷ و پاسخگویی به نیازهای شهروندان در طول سال اظهار کرد: در ایام نوروز و تعطیلات سال نو فعالیت این سامانه بیشتر شده و پاسخگویی به سوالات زائران و گردشگران انجام مي‌شود.

وی افزود: در مجموع ۱۵ نفر از پرسنل این مرکز در قالب سه نوبت و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان و زائران کریمه اهل بیت(ع) هستند.

مدیر مرکز سامانه ۱۳۷شهرداری قم با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و راهنمایی زائران هم از جمله اقدامات این سامانه طی تعطیلات نوروز است گفت: طی دو روز پایانی سال ۹۱ و سه روز نخست سال جاری به طور میانگین ۴۵۰ تماس در روز با این سامانه برقرار و به همه آنها پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تماس‌ها طی این روزها از سوی زائران بوده و سوالات آنها هم پیرامون راهنمایی در خصوص یافتن راه‌های ورودی و خروجی شهر و پیدا کردن اماکن زیارتی و خدمات شهری بوده است.

رحیمی با بیان اینکه استانداری قم اقدام به معرفی سامانه ۱۳۷ از طریق پیام کوتاه به مسافران و زائران کرده است عنوان داشت: این امر سبب آشنایی بیشتر مردم با این سامانه شده و آنها هم نیازهای خود را از این طریق برطرف می‌کنند.

مدیر مرکز سامانه ۱۳۷شهرداری قم افزایش تماس با این سامانه و ارائه خدمات راهنمایی به زائران را موجب کاهش ترافیک در داخل قم دانست و افزود: دلیل کاهش محسوس ترافیک در نوروز امسال در سطح شهر قم هدایت صحیح مسافران است زیرا آنها در کمترین زمان ممکن و از کوتاه‌ترین مسیرها به خدمات و جایگاه‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbfwb8.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما