دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 13873
سیار:

جهاد دانشگاهی با هدف دستیابی به بالاترین یافته های علمی فعالیت می کند

قم نيوز : قم نیوز: رییس جهاد کشاورزی استان قم، گفت: جهاد دانشگاهی با خلوص نیت و هدف دستیابی به بالاترین یافته های علمی فعالیت می کند.
جهاد دانشگاهی با هدف دستیابی به بالاترین یافته های علمی فعالیت می کند
به گزارش قم نیوز، رییس جهاد کشاورزی قم روز یکشنبه از بخش های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی واحد استان قم بازدید و با فعالیت های این بخش ها آشنا شد.

محمد ابراهیم فقیه زاده رییس جهاددانشگاهی استان قم و سیدرضا طباطبایی، معاون پژوهش جهاددانشگاهی قم پیش از ظهر امروز میزبان بخشدار مرکزی استان قم بودند.

در این بازدید سید رضا طباطبایی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های علمی و طرح های در دست اجرا ، چشم اندازهای این واحد را در حوزه پژوهشی را تشریح نمود.

رییس جهاد کشاورزی استان قم، با ابراز خرسندی از ین بازدید، گفت: جهاد دانشگاهی واحد استان قم به اندازه ای از علم، دانش، تکنیک و فناوری های جدید دست یافته است که امروز شاهد خدمات گسترده این نهاد برای خدمت و رفع مشکلات اساسی مردم فعالیت می کند.

رضا سیار، با اشاره به مراجعه بیش از ۲۰ هزار نفر سالانه از اقشار مختلف مردم به این مرکز، افزود: این مجموعه با تولید و دستاوردهای خدماتی انبوه در عرصه علمی و پزشکی به نهایت یک پروسه علمی رسیده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مانند جهاد کشاورزی از نهاد موثری شکل گرفته در ابتدا انقلاب است، اضافه کرد: این دو نهاد بمنظور فعالیت های جهادی و کوشش برای دستیابی و دسترسی به اهداف عالیه نظام تشکیل شدند.

رییس جهاد کشاورزی استان قم، گفت: جهاد کشاورزی با هدف در عرصه های سازندگی و عمرانی، روستایی و کشاورزی و آبادانی و جهاد دانشگاهی با خلوص نیت و هدف دستیابی به بالاترین یافته های علمی فعالیت می کند.

سیار، همچنین از تعامل و همکاری بیش از گذشته میان این دو نهاد در آینده خبر داد و تصریح کرد: در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی۵۴ نفر کادر کارشناسی ارشد و دکتری مشغول بکار هستند که با تعامل بیشتر در راستای وظایف و ماموریت های مشخص می توانند همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

رییس جهاد کشاورزی استان قم، از بخش های مختلف مرکز شامل آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاه سلول های بنیادین، آزمایشگاه جنین شناسی و اتاق عمل بازدید و از نزدیک با فعالیت های پژوهشی و درمانی کلینیک درمان ناباروری آشنا شد.

گفتنی است حوزه‌ پژوهشي‌ يكي‌ از بخش‌هاي مهم فعاليت در جهاددانشگاهي‌ به‌ شمار مي‌آيد كه‌ عهده‌دار وظايف‌ پژوهشي‌ انجام‌ تحقيقات‌ كاربردي‌ و توسعه‌اي‌، ارائه‌ مشاوره‌ و خدمات‌ علمي‌ و فني‌ و پيگيري‌ و بهره‌برداري‌ از نتايج‌ طرح‌هاي‌ تحقيقاتي‌‌ است‌.

انتهاي پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdcbfwb8.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما