چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 49883
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه دوم مقدماتي

حريفان آپكو پارس قم در ليگ برتر فوتسال ايران معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال جوانان آپكوپارس قم حريفان خود را در مسابقات فصل جديد ليگ برتر فوتسال جوانان قهرماني باشگاه‌هاي كشور شناخت.
حريفان آپكو پارس قم در ليگ برتر فوتسال ايران معرفي شدند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال جوانان آپکوپارس قم که به عنوان مدافع عنوان نایب‌قهرمانی فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور نماینده قم در فصل 1396 این رقابت‌ها است، دومین دوره حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

در حالی که زمان شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال جوانان ایران برای هفته پایانی تیر ماه برنامه‌ریزی شده، تکلیف تیم‌های حاضر در ماسبقات این دوره با قرعه‌کشی‌ بازی‌ها در کمیته فوتسال مشخص شد و تیم جوانان آپکوپارس قم نیز حریفان خود در این فصل را شناخت.

این در شرایطی است که امسال 16 تیم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور شرکت کرده‌اند که در دو گروه هشت تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تیم‌های صعود کننده از هر گروه برای حضور در مرحله نهایی مسابقات مشخص شوند و برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت بپردازند.

در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال جوانان، تیم‌های مقاومت البرز، شهروند ساری، شهرداری رشت، کشاورز قزوین، شهرداری ساوه، آروین سقز، انصارالمهدی تن‌کابن و شهید سرخه‌ای شهر ری برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقه می‌دهند.

اما در گروه دوم این مسابقات تیم جوانان آپکوپارس قم با تیم‌های ستارگان اصفهان، ثامن‌الحجج سبزوار، کمیل کریمان کرمان، مقاومت میناب، آذرخش بندرعباس، یاران جوان بندرعباس و انصار المهدی فسا هم‌گروه شده و برای دفاع از نایب‌قهرمانی دوره قبل و به دست آوردن نخستین قهرمانی خود به میدان خواهد رفت.

با برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان لیگ فوتسال ایران، دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی این فصل لیگ برتر جوانان از روز پنجشنبه 22 تیر تا چهارشنبه 28 تیر ماه به انجام می‌رسد اما هنوز میزبان بازی‌های این مرحله در سال 96 هنوز مشخص نشده است.

آپکوپارس قم در حالی وارد رقابت‌های فصل جدید می‌شود که در سال 1395 با هدایت یکی از مربیان جوان و مطرح فوتسال قم یعنی سیدوحید غیاثی بعد از سپری کردن مرحله مقدماتی، در مرحله نهایی با کسب 12 امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم 12 امتیازی مقاومت البرز بر سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbfwba.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما