دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 45733
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

ضرورت فرهنگ سازي براي ارتقاي ايمني شهر و شهروندان

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: ‌كار فرهنگي براي افزايش آگاهي مردم نسبت به ارتقاي ايمني در شهر قم، امري بسيار ضروري و مهم است و آتش‌نشاني بايد برنامه ريزي خوبي در اين زمينه داشته باشد.
ضرورت فرهنگ سازي براي ارتقاي ايمني شهر و شهروندان
به گزارش قم نیوز،  ولي‌الله بياتي با اشاره به تقديم بودجه سال ۹۶ شهرداري از سوي شهردار قم، اظهار كرد:‌ شورا به سرعت وارد مراحل اوليه براي بررسي بودجه خواهد شد تا بتوانيم در موعد قانوني بررسي آن را تكميل كرده و به تصويب برسانيم.

وي با تاكيد بر اينكه از اين پس در هفته سه روز جلسه كميسيون تلفيق با حضور اعضاي شوراي شهر براي بررسي بودجه تشكيل مي‌شود، خاطرنشان كرد: به جز اعضاي كميسيون تلفيق ديگر اعضاي شورا نيز مي‌توانند در اين كميسيون شركت كرده و نظرات خود را در خلال بررسي بودجه بيان كنند.

بياتي از فعال شدن كميسيون‌هاي خدمات شهري و امور زيربنايي براي بررسي بخش‌هاي تخصصي بودجه خبر داد و افزود:‌ تصميم نهايي بررسي بودجه در كميسيون تلفيق گرفته مي‌شود و نهايتاً در مهلت قانوني بودجه سال آينده شهرداري را در صحن علني شورا به تصويب خواهيم رساند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه كار آتش‌نشاني كاري بسيار سخت و طاقت‌فرسا است، اظهار كرد: در لحظات خطر تنها همين نيروهاي آتش‌نشاني هستند كه به شهروندان خدمت رساني مي‌كنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم خاطرنشان كرد: ‌آتش‌نشاني برنامه ريزي خوبي داشته باشد تا ضمن آموزش شهروندان و اصناف آمادگي لازم ايجاد شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbfzba.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما