چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 23610

آبادگران قم به فینال فوتسال بانوان کشور راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال بانوان آبادگران قم با غلبه بر پیروزی کامیاران به فینال مسابقات فوتسال بانوان کشور راه یافت.
آبادگران قم به فینال فوتسال بانوان کشور راه یافت
به گزارش قم نیوز، تکلیف تیم‌های صعود کننده به دیدار نهایی مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شد و تیم‌های فوتسال آبادگران قم و جنوب شرق تهران برگزار کننده مسابقه فینال هستند.

در دومین بازی مرحله نیمه مسابقات فوتسال بانوان کشور در قم، تیم آبادگران قم امروز در سالن مریم قم برابر تیم فوتسال پیروزی کامیاران قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد.

مریم رهیده بازیکن بومی تیم فوتسال آبادگران قم، ستاره این مسابقه بود که توانست با به ثمر رساندن ۳ گل، هت تریک خود را کامل کند و نقش پر رنگی در صعود نماینده قم به فینال ایفا کند.

ام البنین مویدی، الهام ظهوری و ملکه یوسفی (گل به خودی) گل‌های دیگر تیم فوتسال آبادگران قم را به ثمر رساندند و ثنا صادقی هر دو گل نماینده کردستان را وارد دروازه قمی‌ها کرد.

آبادگران قم در این مسابقه با ترکیب زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی، شیرین اسماعیلی، طاهره شکری، مهناز فرهانی، نرگس قبادی و الهام ظهوری، مریم رهیده و‌ام البنین مویدی با مربیگری نرگس رضایی و سرپرستی الهام اسحاقی به میدان رفت.

آبادگران با کسب این پیروزی ارزشمند علاوه بر راهیابی به فینال، توانست انتقام دو شکست قبلی آبادگران برابر پیروزی کامیاران در مرحله نخست مسابقات را بگیرد و به یک قدمی کسب جام برسد.

بدین ترتیب تیم فوتسال آبادگران قم فردا در مسابقه نهایی و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فوتسال بانوان جنوب شرق تهران می‌رود و این در حالی است که حریف تهرانی در تمام بازی‌های گذشته‌اش پیروز شده است.

تیم فوتسال بانوان پیروزی کامیاران نیز در دیدار رده بندی و برای کسب عنوان سوم تیم پرنیان رودسر را در پیش رو دارد.

این ۴ تیم در حالی در مرحله نیمه نهایی حضور داشتند که حضورشان در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور قطعی شده است.

تیم فوتسال آبادگران قم در مرحله نخست با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و به عنوان تیم نخست راهی این مرحله شد و تیم پیروزی کامیاران نیز در گروه دوم پس از جنوب شرق تهران دوم شد و به نیمه نهایی رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbg0b5.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما