چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 16690

صبای قم به مصاف فولاد می رود‌/‌ عنایتی و بیات ماندنی شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی به مصاف فولاد خوزستان می رود.
صبای قم به مصاف فولاد می رود‌/‌ عنایتی و بیات ماندنی شدند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبا که چند روزی است در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال در جزیره کیش اردو زده و صبح و بعدازظهر در کیش تمرین می‌کند، روز چهارشنبه 29 آبان از ساعت 15 در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود.
 
تیم فوتبال صبای قم در حالی در این بازی دوستانه فولاد را در پیش رو دارد که دو تیم باید در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در اهواز باهم مسابقه دهند و این در شرایطی است که مسابقه دو تیم در هفته سوم لیگ برتر در قم با یک گل به سود فولاد خوزستان پایان یافت.
 
صمد مرفاوی که به تازگی جانشین محمد مایلی کهن در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم شده است، در اردوی کیش در حال محک زدن و آشنایی با نفرات صباست تا با آمادگی بهتری تیم صبا را مهیای بازی با ملوان کند.
 
صبا این روزها در حال مذاکره با چند بازیکن جدید است و با توجه به جایگاه‌های خالی در فهرست این تیم، می‌تواند 6 بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما مسئولان باشگاه صبا تا نهایی شدن انتقال این بازیکنان از ذکر نامشان امتناع کرده‌اند.
 
بر اساس صلاحدید صمد مرفاوی، هیچ بازیکنی از تیم فوتبال صبای قم جدا نمی‌شود و حتی محسن بیات که فصل گذشته با صمد مرفاوی مشکل داشت و درگیری این دو منجر به بروز حاشیه‌هایی برای صبا شد، در این تیم باقی می‌ماند و انتقالش به تیم استقلال تهران و یا هر تیم دیگری منتفی است.
 
رضا عنایتی هم با توافق مجدد با مسئولان باشگاه صبای قم، نیم‌فصل دوم نیز با پیراهن صبا بازی می‌کند ضمن این که تیم فوتبال صبای قم روز پنج‌شنبه کیش را ترک می‌کند تا آماده بازی با ملوان در آغاز دور برگشت لیگ برتر شود.
 
صبای قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نتایج ضعیف و بی‌سابقه صبا موجب شد سران باشگاه صبای قم، محمد مایلی کهن را از سمت مربیگری این تیم برکنار کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcbg0b8.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما