دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46660
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

آغاز طرح نظارت بر اصناف در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طرح نظارتی ویژه بر اصناف استان را از ابتدای اسفندماه شروع کردیم و این طرح تا پایان فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت.
آغاز طرح نظارت بر اصناف در قم
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بحث توزیع گوشت در استان به قیمت دولتی اظهار کرد: دولت تعرفه واردات گوشت به کشور را کاهش داده است، در استان قم هم سعی کردیم که در ابتدا از ظرفیت اتحادیه‌ها برای عرضه گوشت استفاده کنیم، اما این اتفاق نیفتاد و مجبور به استفاده از مباشر برای واردات گوشت قرمز گرم به استان قم شدیم.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم که تا پایان سال با نصب چادری در کنار محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قم بحث فروش گوشت قرمز خارجی به قیمت دولتی و نیز عرضه میوه شب عید به نرخ مصوب را دنبال کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در بحث میزان عرضه گوشت گرم خارجی در استان محدودیتی نداریم و فروش این گوشت به قیمت مصوب 35 هزار تومان است که برای مردم مقرون به صرفه باشد.

ذاکری با اشاره به ممنوعیت برپایی نمایشگاه فروش بهاره در شهر قم اظهار کرد: یک نمایشگاه فروش بهاره در ابتدای ماه اسفند توسط اصناف استان برگزار شد، پس از این نمایشگاه به صورت جدی مانع از برگزاری هر گونه نمایشگاه فروش بهاره در شهر قم می‌شویم و در این مساله جدی هستیم.

وی ادامه داد: به اتحادیه‌های صنفی استان قم پیشنهاد دادیم که برخی از واحدهای صنفی در استان با نصب بنرهای مخصوصی در شب عید کالاهای خودشان را با تخفیف به مردم عرضه کنند، در منطقه پردیسان قرار است که شهرداری در فروشگاه‌های زنجیره ای خود در این منطقه عرضه مستقیم کالاها را با تخفیف ویژه انجام بدهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه بر اصناف استان را از ابتدای اسفندماه شروع کردیم و این طرح تا پایان فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت. این طرح نظارتی بخش‌های خدمات، تولید و صنفی را شامل می‌شود و اهداف و تکالیف این طرح مشخص شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbg0ba.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما